2007-05-01, 20:47
Medlem
zodiackillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Made of stone
Jag tycker bara att det är sjukt att i ena stunden sitta och trösta folk på en stödlinje, för att sedan ge sig ut och strypa kvinnor..
Människor är kapabla till det mesta tyvärr. Tänk bara på hur många som Che och Fidel mördade, för att sedan posera som revolutionshjältar och klappa barn på huvudet på sockerfälten. Även om deras krigföring på något sätt är begriplig.

Bundy blir väl så faschinerande för han är så nära det normala att vi alla kan känna igen oss - och därför blir det skrämmande.
Citera
2007-05-01, 21:42
Medlem
Made of stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zodiackiller
Människor är kapabla till det mesta tyvärr. Tänk bara på hur många som Che och Fidel mördade, för att sedan posera som revolutionshjältar och klappa barn på huvudet på sockerfälten. Även om deras krigföring på något sätt är begriplig.

Bundy blir väl så faschinerande för han är så nära det normala att vi alla kan känna igen oss - och därför blir det skrämmande.

Ja Bundy var ju väldigt normal utåt sett. Vältalig, charmig och smart. En ren psykopat enligt min mening. Jag skulle med lätthet kunna se honom som en framgångsrik politiker eller något liknande..

BTW han skulle nog få "full pott" på ett psykopatitest
Citera
2007-05-02, 21:24
Medlem
charlieparkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zodiackiller

George W Bush...
Citera
2007-06-17, 00:20
Medlem
finapengars avatar
NU levande seriemördare?

Hepp

Jo, jag är väldigt fascinerad av seriemördare. Sett och läst endel om ett gäng av de grövre. Typ Dahmer, Gacy, fish, osv. men vilka av dessa lever ännu och sitter inspärrade någonstans? Inte av de jag räknade upp här ovan men andra kända seriemördare. Night stalker lever väl ännu tror jag, Möjligt att någon av tag "team from hell" lever? Manosn? Även om han inte själv med egen hand mördade någon så vitt jag vet. Ja ni fattar vad jag menar! Och vilka avrättades för sina brott? Fish vet jag, det var ju den ultimata upplevelsen (...) Även vilka som inte fångats hade varit intressant att ha reda på.

Mvh
Citera
2007-06-17, 11:11
Medlem
Den där typen av dårar sitter nästan alltid på federala anstalter och du kan lokalisera dem genom http://www.bop.gov/iloc2/LocateInmate.jsp
Citera
2007-06-17, 23:28
Medlem
finapengars avatar
Ja där fanns lite att söka på. Tack för länken.
Citera
2007-06-18, 01:11
Medlem
Quick

Thomas Quick är fortfarande i livet. Men du kanske var mer inne på utländska seriemördare?
Citera
2007-06-18, 07:07
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Ted Bundy avrättades ju -89, annars var han en sjuk djävel.

Usama kan väl ses som en seriemördare..

Är det inte fler än tre offer, med minst en månads intervall, för att vara en "seriemördare"?

Luis Garavito

http://en.wikipedia.org/wiki/Luis_Garavito
Citera
2007-06-18, 21:37
Medlem
Crashs avatar
Charles manson
Citera
2007-06-18, 21:58
Medlem
Son of Sam

David Berkowitz, a.k.a. Son of Sam lever och har t.o.m. en egen hemsida:
http://www.forgivenforlife.com/
Citera
2007-06-18, 22:01
Medlem
CashBlows avatar
Läser en bok om Richard Kuklinski. En fantastisk människa. Dessvärre dog han för en kort tid sedan.
Citera
2007-06-18, 22:11
Moderator
Tystnads avatar
David Richard Berkowitz : Son of Sam ,livstid
Dennis Lynn Rader : BTK killer ,livstid
Ricardo "Richard" Muñoz Ramirez ,The night stalker ,väntar på avrättning
Arthur Shawcross : The Genesee River Killer ,livstid
Charles Chi-Tat Ng ,väntar på avrättning
Kenneth Alessio Bianchi ,Hillside strangler ,livstid

och så vidare ,finns en hel jävla hög med seriemördare som avtjänar livstid eller väntar på avrättning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in