2025-04-10, 17:33
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Borde funka fram till årsskiftet när nätet för GSM skall släckas bortsett från Telia (2027) ...tycker du det är värt att låsa upp så verkar Omnius fortfarande funka billigt https://omnius-for-se.software.informer.com

Ja just det, de kanske slutar funka ändå de gamla lurarna som bara går på 2G/3G? Inte lönt att lägga tid och pengar på isf, jag har en K510 också som verkar funka bra som inte är operatörsbunden. Bättre att avvakta och skaffa ett Telia kontantkort till den vid årsskiftet.

Det var ju snack att många gamla larm, satellitboxar, bil-gps, robotgräsklippare mm går på 2G så de skulle låta det vara igång lite längre, men det gäller alltså bara för Telia?
Citera
2025-04-11, 00:05
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Ja just det, de kanske slutar funka ändå de gamla lurarna som bara går på 2G/3G? Inte lönt att lägga tid och pengar på isf, jag har en K510 också som verkar funka bra som inte är operatörsbunden. Bättre att avvakta och skaffa ett Telia kontantkort till den vid årsskiftet.

Det var ju snack att många gamla larm, satellitboxar, bil-gps, robotgräsklippare mm går på 2G så de skulle låta det vara igång lite längre, men det gäller alltså bara för Telia?
Ja jag har inte hängt med i om alla är i fas med avvecklingen men det är för att bygga ut 4G / 5G ...Telia förlängde sin avveckling för ett tag sedan.
Sett att vissa länder dröjer längre t.ex Belgien 2030 och Argentina har inte satt något datum än.
Citera
2025-05-19, 20:47
Medlem
Mitt ex fick låna min samsung. Han har satt grafiskt mönster på den och jag behöver låsa upp den . finns det någon kod som fungerar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in