2010-08-24, 20:42
Medlem
rillefl0ws avatar
upplåsning av k750 NYBÖRJAR HJÄLP!!

tjaba fb, behöver stöttande hjälp med upplåsning av Sony ericsson k750i !
har hittat en hel del guider när ja sökt på "upplåsning av k750i" men ingen ja fattat tillräckligt långt av för att klara det.
va en hel del olika program,vkp-script,firmware osv som ja inte har en jäkla aning om hur jag hanterar för att lyckas med upplåsningen...
någon skön själ som har lust att hjälpa mig med det, aningen guide som är simpel att förstå eller färdiga filer jag använder mig av för att låsa upp telefonen från operatörslås (låst till vodafone)!!!

belönas!

ty
Citera
2010-08-25, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rillefl0w
tjaba fb, behöver stöttande hjälp med upplåsning av Sony ericsson k750i !
har hittat en hel del guider när ja sökt på "upplåsning av k750i" men ingen ja fattat tillräckligt långt av för att klara det.
va en hel del olika program,vkp-script,firmware osv som ja inte har en jäkla aning om hur jag hanterar för att lyckas med upplåsningen...
någon skön själ som har lust att hjälpa mig med det, aningen guide som är simpel att förstå eller färdiga filer jag använder mig av för att låsa upp telefonen från operatörslås (låst till vodafone)!!!

belönas!

ty

Kolla in denna så ska de nog göra susen: http://www.omnius-server.com/

Finns guide här några sidor bakåt som hjälper dig på vägen, det är väldigt enkelt och går på minuten att fixa. JA det är gratis samt nybörjarvänlig
Citera
2010-08-25, 09:55
Medlem
rillefl0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvEmw
Kolla in denna så ska de nog göra susen: http://www.omnius-server.com/

Finns guide här några sidor bakåt som hjälper dig på vägen, det är väldigt enkelt och går på minuten att fixa. JA det är gratis samt nybörjarvänlig

tackar, dock har ja en fråga. vad är skillnaden med unbrand och flash? skulle behöva firmware som är av Europe_4 också:/
Citera
2010-08-25, 10:36
Medlem
jeffkans avatar
postar igen..

jag får inga bra träffar på att låsa upp en nokia N95, går det att göra gratis? eller måste man skicka post eller va fan det är på www.tycktill.com ?
Citera
2010-08-25, 22:07
Medlem
MacsterMacs avatar
Låsa upp operatörslås på iphone 3Gs 16GB

Tjena gubbar. Köpte en ihpone av polarn som är låst till Telia. Skulle vilja använda Comviq i den. Har hittat den här länken http://iphone24.se/las-upp-iphone-3gs-till-tele2/ men då måste jag väl ha ett sim-kort från Telia?
Citera
2010-08-25, 22:51
Medlem
Nemions avatar
Finns redan flertalet trådar om detta. Testa att söka. Men för att hjälpa dig på traven. Surfa in på www.jailbreakme.com från telefonen. Fråga om du kan låna polarens kort en liten stund bara. Sen får du leta reda på resten själv. Som sagt, testa att söka i forumet.
Citera
2010-08-25, 23:16
Medlem
Persepones avatar
Om den är äldre än 12 månader så kan han gå till Telia och få den upplåst (för gott) för 300 kr.
Citera
2010-08-25, 23:29
Medlem
MacsterMacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemion
Finns redan flertalet trådar om detta. Testa att söka. Men för att hjälpa dig på traven. Surfa in på www.jailbreakme.com från telefonen. Fråga om du kan låna polarens kort en liten stund bara. Sen får du leta reda på resten själv. Som sagt, testa att söka i forumet.

Jag har sökt. Är inte efterbliven. Jag känner ingen som jag kan låna ett teliakort av.

Luren är tyvärr inte äldre än 12 mån.

Ingen som vet ett sätt som inte inkluderar ett sim-kort från telia?
Citera
2010-08-25, 23:38
Medlem
Hur gammal är den?
Citera
2010-08-27, 20:38
Medlem
har en sony ericsson t707 som är låst till 3 , vill låsa upp den, nån som vet hur man låser upp den
Citera
2010-08-28, 16:43
Medlem
petterqs avatar
Tjena folket =)

Har en Nokia N82 som jag försöker låsa upp, har googlat mig gråhårig utan att hitta något, samt försökt läst igenom hela denna tråd men efter 50 sidor gav jag upp, så om nån vänlig själ där ute vet om det går att låsa upp denne mobil hemma kostnadsfritt får gärna säga hur
Citera
2010-08-28, 18:23
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petterq
Tjena folket =)

Har en Nokia N82 som jag försöker låsa upp, har googlat mig gråhårig utan att hitta något, samt försökt läst igenom hela denna tråd men efter 50 sidor gav jag upp, så om nån vänlig själ där ute vet om det går att låsa upp denne mobil hemma kostnadsfritt får gärna säga hur
Vad jag vet kan man inte låsa upp den gratis men dessa alternativen är billiga: https://www.flashback.org/sp19197583
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in