2006-12-16, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lejf
Underskattade: Tallinder,Påhlsson,Lidström, Sedinarna
Överskattade. Näslund, Franzén, Za

Hur kommer det sig att du tycker att Franzen är överskattad? Jag hade knappt hört talas om honom innan VM 2006
Citera
2006-12-16, 18:49
Medlem
arezons avatar
Underskattade: Lidström, Tallinder, Tellqvist(visserligen underskattad av hela nhl...), Pebben.

Överskattade: Öhlund, Sedinarna, Näslund.
Har ett konstigt hat till alla svenskar i Vancouver av någon anledning, speciellt Näslund som jag verkligen inte gillar
Citera
2006-12-16, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Överskattade: Sudden, Salming & Sedins
Underskattade: Foppa, Lidas & Lundqvist

Jag tycker jag inte ser annat än Forsberg på sportsidorna i tidningarna. Överallt så snackas det ju om han hur extremt bra han är
Citera
2006-12-16, 21:14
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Underskattade: Foppa, Lidas & Lundqvist

Hur kan dessa tre räknas som underskattade?

Forsberg behandlas som en gud och så fort han är borta sörjer hela Philadelphia.

Lidsrtröm ses av många som NHLs bäste back.

Lundkvist tillsammans Jagr är de som säljer mest tröjor i MSG och han hyllas enormt så fort det gått bra.
Citera
2006-12-17, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanchez
Det var länge sen jag såg Mattias Norström. Är inte han väldigt överskattad?

Tycker tvärtom, Norström är alltid outstanding i defensiven och har ett grymt förstapass ur egen zon.

Markus Näslund är otroligt överskattad. Förutom att han är en av ligans sämsta lagkaptener så är han alltid medioker när det väl gäller (läs i slutspelet).

Sen är Samuel Påhlsson tragiskt underskattad, framförallt i Sverige. Han dominerade i numerärt underläge och var kanske Tre Kronors viktigaste spelare i OS. I NHL neutraliserar han stjärnor som Kovalchuk, Jagr, Thornton, Crosby, Ovechkin och han spelar fysiskt.
Likt förbaskat påstår folk att Jörgen Jönsson är Sveriges bästa defensiva forward...PINSAMT!!!
Citera
2006-12-17, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sanchez
Vilka svenska spelare tycker ni är över respektive underskattade i NHL? Det var länge sen jag såg Mattias Norström. Är inte han väldigt överskattad? Såg att han låg på 6:e plats i löneligan bland svenskarna. Holmström är rätt undersskattad så ruskigt bra som han egentligen är

Norström kommer ALDRIG NÅGONSIN bli överskattad! Däremot är systrarna Sedin som alltid snurrar i sarghörnen och för fega att gå in framför mål och ta smällar, ständigt överskattade.
Citera
2006-12-17, 17:39
Medlem
audubs avatar
Overvurdert: Lundqvist, Forsberg, Alfredsson
Undervurdert: Sedins, Påhlsson, Kjell Samuelsson
Citera
2006-12-17, 20:54
Medlem
Flyers (med hel Forsberg) - Capitals 1-0
Flyers (utan Forsberg) - Capitals 0-4

Forsberg är INTE överskattad, han är helt enkelt BÄST!
Citera
2006-12-20, 00:54
Medlem
EVO1s avatar
forsberg är riktigt bra , men inte så bra att man måste skriva om han varje jävla dag i sport tidningen , . . är så less o läsa om han , , "succe comeback av forberg" o så gjorde han typ 1 assist ,.. är så less på d ! hur många säsonger har han över 100poäng ..2 eller ? han är en medelmåtta ,.. överskattad som fan ! JUst nu är d Nylander borde få alla rubriker , han e grym !
Citera
2006-12-20, 01:06
Bannlyst
Nylander har aldrig fått den credd här hemma sverige som han förtjänar.
Nylander är en klasspelare.
Citera
2006-12-20, 06:13
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EVO1
forsberg är riktigt bra , men inte så bra att man måste skriva om han varje jävla dag i sport tidningen , . . är så less o läsa om han , , "succe comeback av forberg" o så gjorde han typ 1 assist ,.. är så less på d ! hur många säsonger har han över 100poäng ..2 eller ? han är en medelmåtta ,.. överskattad som fan ! JUst nu är d Nylander borde få alla rubriker , han e grym !
Han har 2 säsonger med över 100 poäng ja och med tanke på att det från 1995-96 till 2005-06 bara har gjorts fler 100-poängssäsonger av 2 spelare (Jagr 5, och Selänne 3) så måste det räknas som rätt bra jobbat. Speciellt då Forsberg bara spelat en hel säsong (82 matcher) i vilken han gjorde 116 poäng. Eller vad säger du? Överskattad somfan? Medelmåtta?
Citera
2006-12-20, 07:32
Medlem
Överskattade peter forsberg,mats sundin,henrik lundqvist,niklas lidström,

underskattade marcus näslund,bröderna sedin,johny odoya,kronwall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in