Hade hon inte varit så j*vla sexig fortfarande så hade man ju blivit förbannad på riktigt, men jag nöjer mig med att knappra ner några betraktelser och frågor.
Hur kan hon vara med i ett nummer hos "folkviljan" , vänstertidningen?
Alla dessa år man har hört om hennes gnäll om hur dåligt hon tjänar på Dramaten, fast hon hade en lön på 30 tusen i månaden. Det är klart det blir tajt ekonomiskt om man som Lena Endre envisas med att bo dyrare än man har pengar till. Fru märkvärdig borde inse att hon jobbar på den svenska marknaden och inte jämföra sin lön med stjärnorna på Broadway!!!
Det rimmar illa med det hon säger i tidningen, om att dela med sig. För det finns grupper i vårt samhälle som gör mer nytta än en skådis (enligt Endre bör man inte heller säga "skådis" utan skådespelare, för man säger ju inte "läkis" om en läkare") men tjänar betydligt sämre än 30 tusen i månaden, men som gör mer nytta.
Och det här idiotiska hon piper om "solidaritet". Var det den solidariteten fru senil glömde av när hon gick ut och bjäbbade i morgonsofforna om att det minsann inte var alls särskilt utbrett inom hennes yrke och arbetsplats på Dramaten med sexuella trakasserier. J*vla fräckt av henne att springa till media när det är välkänt att det är en stark hierki på teatrarna och i filmbranschen och att unga tjejer blir lite extra "körda" med. Borde inte hon som gammal Madame hålla de här kvinnorna om ryggen?
I mina öron klingar det en aning falskt.
Hon tycker om illusioner, men tycker illusionen sitter lite snävt när den blir verklighet!
Jag antar vi slipper hennes pengagnäll nu när hon knullar en välbeställd konstnär.
Hennes bögson Edv*n har "kämpat" i hela 2 år för att få komma in i filmbranschen så vi får hoppas att han inte sätter någon kuk i vrångstrupen så han får fortsätta visa sin talanglösa lekamen på bioduken.
I h*lvete heller att han har kämpat, dessutom är 2 år ingenting i den branschen. Han har bara behövt pipa med sin fjollstämma att han vill ha jobb inom film så har mamma och pappa ordnat kontakter och curlat in honom så det sjunger om det.
Inte konstigt att han anser att han har rätt till sin karriär som han inte behövt kämpa ett dugg för när han har en mamma som Endre.
Ingen ordentlig teaterutbildning, men han har kämpat sååå hårt och förtjänar det (enligt honom själv), till skillnad från de som inte har föräldrar i branschen, men som satsat stenhårt i över 10 år och som inte ens får komma på en audition för de har ingen i branschen som har pushat för dem.
Det är inget fel att vara pengakåt, få hjälp av kontakter att ta sig in på en arbetsplats, känna sig störd över att folk möjligtvis ska sätta en i en offerposition, men stå för i h*lvete för det!!