2020-01-17, 18:28
Medlem
Hon har klarat på influencers nu att branschen som Instagram utnyttjar unga med sina utseenden

Hon har en poäng gällande utseende att man inte bör göra någon form av plastikoperation
Citera
2020-01-17, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Ja, det får man ge henne. Samma sak med Ewa Fröling.. Hon måste vara ännu äldre?

Men för fan. Ewa Fröling kanske fortfarande såg ok ut för 12 år sedan, 2008. Nu är hon en gammal tant, en väldigt gammal tant.
Citera
2020-01-18, 16:45
Medlem
Teleslingas avatar
Lena Endre har det mycket stökigt hemma, på gränsen till misär. Hon lever uppenbarligen något slags bohem-liv, men det kanske enbart ses som chict i de konstnärskretsar hon rör sig i.
Citera
2020-07-15, 14:52
Medlem
Caspern50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Lena Endre har det mycket stökigt hemma, på gränsen till misär. Hon lever uppenbarligen något slags bohem-liv, men det kanske enbart ses som chict i de konstnärskretsar hon rör sig i.

Hon och sonen bor fortfarande kvar på Birger Jarlsgatan 46 som hon köpte tillsammans med Hobert. Hon är relativt nygift. (Igen) då brukar man hålla rent omkring sig, annars drar han också.
Citera
2020-07-15, 19:01
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caspern50
Hon och sonen bor fortfarande kvar på Birger Jarlsgatan 46 som hon köpte tillsammans med Hobert. Hon är relativt nygift. (Igen) då brukar man hålla rent omkring sig, annars drar han också.
Jag avser huset på Österlen som såldes för rätt många år sedan. Det var en misär vid försäljningen och ej urstädat enligt överenskommelse vid överlåtelsen.
Citera
2020-07-15, 19:58
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Jag avser huset på Österlen som såldes för rätt många år sedan. Det var en misär vid försäljningen och ej urstädat enligt överenskommelse vid överlåtelsen.
Har råkat på Lena vid flera tillfällen och fått intrycket att ordning och reda i hemmet inte är hennes förstaprioritet....
Citera
2020-07-15, 20:03
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Har råkat på Lena vid flera tillfällen och fått intrycket att ordning och reda i hemmet inte är hennes förstaprioritet....
Nej, men hon har (kanske) andra och mer konstnärliga talanger.
Citera
2020-07-15, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caspern50

Har hon två lägenheter på Birger Jarlsgatan? Hon är skriven på Birger Jarlsgatan 34, på sjunde våningen.

Arne Hegerfors med fru bor dock på Birger Jarlsgatan 46.
Citera
2020-07-15, 20:15
Medlem
Caspern50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Har hon två lägenheter på Birger Jarlsgatan? Hon är skriven på Birger Jarlsgatan 34, på sjunde våningen.

Ja så kan det vara. Jag hade min tandläkare där därför såg jag hennes namn i porten på den tiden hon var gift med Hobert.
Citera
2020-07-15, 20:35
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen

Det förklarar en del...
Har alltid tyckt att Arne varit fåordig när man nämnde Lena Endres namn, men pusselbitarna börjar falla på plats, ju mer man tänker på det...
Nu har väl stackars Arne testikelcancer, vad jag läst.
Så kan det gå...
Senast redigerad av Rimbert 2020-07-15 kl. 20:39.
Citera
2020-07-15, 20:42
Medlem
Caspern50s avatar
Jag går förbi där fortfarande ibland och då brukar Arne komma cyklandes förbi, men jag visste inte att dom bor i 46:an.
Citera
2025-02-10, 20:18
Medlem
"Lena Endre föddes som dotter till jazzmusikern och försäljaren Gerhard "Gejje" Kjellson (1926–2016) och kartriterskan Beryl Forsman (1932–2007). Föräldrarna gick tidigt skilda vägar. Lena Endre fick i stället namnet Endre efter moderns nye make, arkitekten Ants Endre (född i Estland 1939), som adopterade henne.[5][6]". Wiki.

"Moderns nye make" tycks ha dött nyligen (annons i tidningen). Inte faderlös men nästan.
Om jag förstått saken rätt.

https://www.dn.se/familj/till-minne-ants-endre/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in