2006-12-14, 16:50
Medlem
bestofs avatar
Jag och tre kompisar. F E och J

F och J har aldrig tagit lustgas innan så det var lte kul att se dem trippa.
Men men, vi körde old-school dvs. med hammare, påse och spik. Jag blåste ur luften ur lungorna utav bara helvete, inhalerade innehållet i påsen och höll andan. När jag inte pallade mer så blåste jag ut det i påsen och hyperventilerade av bara fan. Jag fick små hallisar när jag blundade och kände mig allmänt trevlig. Mina rörelser kändes mjuka och sköna, jag tror jag sa något i stil med; "Jag känner mig som choklad." Och denna höll i sig längre än vanligt, 1 och en halv minut typ. Jag tog kanske sju patroner den dagen men jag blev mest nöjd med denna.
Citera
2006-12-14, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bestof
Jag och tre kompisar. F E och J

F och J har aldrig tagit lustgas innan så det var lte kul att se dem trippa.
Men men, vi körde old-school dvs. med hammare, påse och spik. Jag blåste ur luften ur lungorna utav bara helvete, inhalerade innehållet i påsen och höll andan. När jag inte pallade mer så blåste jag ut det i påsen och hyperventilerade av bara fan. Jag fick små hallisar när jag blundade och kände mig allmänt trevlig. Mina rörelser kändes mjuka och sköna, jag tror jag sa något i stil med; "Jag känner mig som choklad." Och denna höll i sig längre än vanligt, 1 och en halv minut typ. Jag tog kanske sju patroner den dagen men jag blev mest nöjd med denna.

Lite kort kanske? Dock så är ju lustgas trippar korta. Men testa att skriva lite om set och sånt. 1 / 5.
Citera
2006-12-14, 17:41
Medlem
mad tripp hörru!!!!!!!!!!!
Citera
2006-12-14, 17:45
Medlem
Rasta_xs avatar
Låter som en galen upplevelse
Citera
2006-12-14, 18:34
Medlem
superwears avatar
haha shit asså!
kände du dig som choklad?
Citera
2006-12-14, 18:51
Medlem
Nagaxs avatar
Jävligt viktigt att vi inte fick reda på namnen i denna ohyggligt olagliga och knarkiga rapport. Verkade ju jävligt tungt det där alltså!
Citera
2006-12-14, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nagax
Jävligt viktigt att vi inte fick reda på namnen i denna ohyggligt olagliga och knarkiga rapport. Verkade ju jävligt tungt det där alltså!

Ge han lite feedback istället. ;P

Säg vad han gjorde fel. ;P Konstruktivkritik tack. ;P
Citera
2006-12-14, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bestof
"Jag känner mig som choklad."
amen LOL!!! haha ja i lustgastrippen kan det mesta hända, det har jag och mina vänner stor erfarenhet av på den gamla goda tiden på 90-talet...sen e ju frågan hur det känns att vara choklad!
Citera
2006-12-14, 22:03
Medlem
bestofs avatar
hehe, jag tänkte tt jag skulle få lite negtiv kritik, inte för att jag var speciellt serös, men men. Inte så kul att skriva om lustgas kanske. Men men att känna sig som choklad är typ att allt är mjukt och mysigt och lite smakfult osv
Citera
2006-12-14, 22:11
Medlem
Kafes avatar
Haha en gång besämde jag och 3 polare till att röka på som fan och sedan inhalera en hel del lustgas. Det var ganska schysst att bara ta en patron.

Men sedan bestämde jag mig för att köra 2 patroner samtidigt vilket tydligen skulle vara ganska galet. In i sifonen, öppna patronen, fyll påsen, ut med gamla patronen, in med nästa, fyll påsen åter igen och jag andades in allt ihop!
<tät tystnad>
Alla mina kompisar sitter och tittar på mig precis som något häftigt skulle hända med mig.

Jag känner mig på ansiktet och i munnen förtvivlad och rädd. Så brister jag ut it skräck "JAG KÄNNER MIG SOM EN TÅRTA!". Alla total garvade och jag återkom till mig själv ganska fort igen, haha vilken upplevelse det var. Nu vet jag hur det är att vara en tårta.

Förlåt att jag lånade din tråd förresten Men jag blev så inspirerad att berätta det när jag läste din tråd.
Citera
2006-12-14, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Haha en gång besämde jag och 3 polare till att röka på som fan och sedan inhalera en hel del lustgas. Det var ganska schysst att bara ta en patron.

Men sedan bestämde jag mig för att köra 2 patroner samtidigt vilket tydligen skulle vara ganska galet. In i sifonen, öppna patronen, fyll påsen, ut med gamla patronen, in med nästa, fyll påsen åter igen och jag andades in allt ihop!
<tät tystnad>
Alla mina kompisar sitter och tittar på mig precis som något häftigt skulle hända med mig.

Jag känner mig på ansiktet och i munnen förtvivlad och rädd. Så brister jag ut it skräck "JAG KÄNNER MIG SOM EN TÅRTA!". Alla total garvade och jag återkom till mig själv ganska fort igen, haha vilken upplevelse det var. Nu vet jag hur det är att vara en tårta.

Förlåt att jag lånade din tråd förresten Men jag blev så inspirerad att berätta det när jag läste din tråd.
minns polaren som under en lustgastripp blev helt gravallvarlig och stirrade runtomkring...han hallucinerade att han var ensam i en lego-värld, och vi som satt runt om honom var lego-gubbar. jävligt obehagligt för honom tydligen men jävligt roligt för oss andra! skönt för honom att ruset är så kort...fast iofs, han hade kört en hård vända med haschjointar o danska guldöl strax innan!

en annan klassiker var ju att ladda med två patroner i sifonen o sen dra dem rakt av i några djupa andetag...genomgående var att han som inhalerat förvandlades till en lallande idiot, satt halvt ihopsjunken i soffan med sifonen i näven, flinandes med den där djupa rösten som ofta framträder (pga påverkan av stämbanden) saglandes på sig själv. minns hur det brukades dukas upp med papper i famnen innan det var dags! oj oj oj, good times, good times!
Citera
2006-12-14, 23:15
Medlem
Nagaxs avatar
Borde inte den här tråden kastas, typ? :/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto