2006-12-15, 09:04
Bannlyst
Fan när det kommer upp sådana är lama rapporter får jag lust att skriva om några om dom riktigt sjuka tripparna man haft under butansniffande.
Citera
2006-12-15, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knallarn
Fan när det kommer upp sådana är lama rapporter får jag lust att skriva om några om dom riktigt sjuka tripparna man haft under butansniffande.
var så god!
Citera
2006-12-15, 15:37
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bestof
Jag och tre kompisar. F E och J

F och J har aldrig tagit lustgas innan så det var lte kul att se dem trippa.
Men men, vi körde old-school dvs. med hammare, påse och spik. Jag blåste ur luften ur lungorna utav bara helvete, inhalerade innehållet i påsen och höll andan. När jag inte pallade mer så blåste jag ut det i påsen och hyperventilerade av bara fan. Jag fick små hallisar när jag blundade och kände mig allmänt trevlig. Mina rörelser kändes mjuka och sköna, jag tror jag sa något i stil med; "Jag känner mig som choklad." Och denna höll i sig längre än vanligt, 1 och en halv minut typ. Jag tog kanske sju patroner den dagen men jag blev mest nöjd med denna.

sju patroner allt som allt? en åt gången?

hörru, lyssna nu här noooga.. när du andades ut gasen så skulle dina polare ha förberett en ny påse så att du hade kunnat dra ett par direkta andetag. att bara dra en patron & hyperventilera lite räknas inte!

när vi män kör med sifon kör vi 3-4 andetag/patroner på raken (=ett rus), tills man näst intill däckar...sen när man vaknar till liv igen kör man 3-4 st till.

känna sej som choklad? nej, nej, nej! man ska färdas till en annan färd FFS!!

edit: rapporten var OK, men handhavandet/tramsandet med drogen ger bottenbetyg är jag rädd.
Citera
2006-12-17, 23:03
Medlem
damn, fet tripp !
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem