2006-12-13, 20:01
Medlem
Rillans avatar
Har länge funderat på att skaffa mig ett xbox 360 tills jag hittade denna kontroll till PC.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=67030

Jag har en helt okej dator och spelen kan man ju alltid få tag på rätt smidigt Är inte detta en perfekt leksak att skaffa till datorn? Har någon provat/köpt kontrollen? Finns en tidigare version av kontrollen fast med sladd till. Den är lite billigare men det är ju guld värt att slippa sladden. Jag å 2 polare funtar på att köpa varsin kontroll, koppla upp oss mot lcdn och spela lite. De flesta spel som finns till xbox 360 finns väll till PC också?

Vilka spel kan ni rekommendera när man är 3-4 pers?

Hur mycket sämre blir grafiken när man kör med datorn ist för xbox 360?
Citera
2006-12-13, 23:04
Medlem
Fina Gubbens avatar
Har för mig att man kan spela nya Rainbow six Vegas med den kontrollen. Stod iaf något om en wireless 360 controller i avtalet.

Grafiken är väl densamma ifall du har en värstingdator.
Citera
2006-12-14, 23:06
Medlem
Rillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Grafiken är väl densamma ifall du har en värstingdator.

Värstingdator har jag väll inte. Men en fullt duglig. Måste man inte ha HDTV utgång på datorn om man ska få ut samma kvalitet som på XBOX 360?
Citera
2006-12-14, 23:14
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rillan
Värstingdator har jag väll inte. Men en fullt duglig. Måste man inte ha HDTV utgång på datorn om man ska få ut samma kvalitet som på XBOX 360?
Vet inte redigt, men jag tror inte det. Tror bara du får bättre upplösning ifall du har HD-utgång.
Citera
2011-02-26, 18:42
Medlem
danevitos avatar
Min Xbox 360 wireless control till PC började plöttsligt vibrera häftigt när TDU2 krashade och den forsätter att vibrera trotts att jag stoppat den i task managern. Den vibrerar så häftigt att den rör på sig ifall man ställer ner den på bordet och det skakar och låter hemskt mycket. Jag börjar nästan freaka ut snart vad händer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in