Citat:
Ursprungligen postat av Nageln
I en smutsig vårdnadstvist kan allt hända.. Har frugan tankat ner bilder på nåt i hans dator och sen tipsat tidningarna tro? I och med att personen inte polisanmält att han begått ett brott det verkar skumt. Jag tror Aftonbladet inte är helt säkra, därför går dom inte ut med det. Hade dom varit säkra hade det redan varit ute nu.
Eller så läcker man infon på ett taktfullt sätt och slipper därmed allt vad etikdebatt heter...
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Varför i hela friden skulle samtliga fått sparken om de inte är inblandade ?
Vet du att dom fått sparken? Det är inte så att de sagt upp sig själva, kanske för att slippa massmedia och kunna slappa de hela två månader som återstår av mandatperioden, t ex. Eftersom ingen ens antytt att de skulle vara inblandade kan nog till och med du ge dom the benefit of the doubt innan du börjar hänga ut folk.