Jag har ingen aning om hur affären tog sn början men...
Det sägs ju att det har skett att man tagit upp prostituerade på Sällskapet, dock har det inte nämnts något om Littorin i sammanhanget utan det har mer handlat om Sällskapet generellt. Sällskapet har sina lokaler i en av byggnaderna vid Blasieholmstorg som ligger alldeles intill Kungsträdgården. Det sägs också men detta är rykten, att han har haft länkar till sexchatter på nätet på sina datorer men att han hållit på med sådana fritidsintressen långt innan han blev regeringsmedlem. Kanske tyckte exfrun att måttet var rågat när han beskyllde henne för att umgås med en eko-brottsling, vilket var ganska lågt eftersom han haft kontakt med denne själv innan denne plötsligt var ekobrottsling i hans ögon.
Det är möjligt att han under sina sexchattsdagar har lämnat spår efter sig på någon av hans privata datorer som kanske lämnades i hemmet i samband med separationen. Kanske har någon dator letats igenom i syfte att i verifikationsskäl belägga hans ekonomiska åtaganden för barnen när spår av något helt annat upptäckts? När detta sedan upptäckts har det läckts till rätt person varvid en helt annan utredning har tagit sin början...Jag bara spekulerar nu.
Hell hath no fury like a woman scorned....
Hans partikamrater, fyra stycken, som fått gå skulle inte ha fått göra detta om de inte hade varit inblandade på något sätt, kanske att man ansåg att de skulle försöka förhindra något rörande turerna i en utredning vilket därigenom skulle riskera att bli en sådan belastning för hela partiet, att det helt enkelt var enklast att låta alla gå istället, varvid partiet därmed skulle framstå som oanstastligt. Jag misstänker dock att det här skulle kunna involvera fler i partiet, varför man har väntat med en publicering tills man säkrat mer information även om detta. Kanske fanns den infon i en dator? Man vill från mediahåll helt enkelt inte förstöra den följetong som det skulle kunna bli att nysta upp ett helt nystan av missdådare. Jag bara spekulerar dock...
Det där sista i lanken nedan är ett skämt men det är litet komiskt i sammanhanget. Titta under intressen...
http://www.facebook.com/profile.php?id=525573352&ref=search