2010-07-08, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Och nu är sängpartnern en persona non grata i partiet. Då kanske han inte är så intressant för Evin längre?
Tror inte jag heller.
Citera
2010-07-08, 11:05
Medlem
Mulltoans avatar
Någon som tänkt på hur lika deras skägg är? Finns kanske fler likheter?
http://content.expressen.se/blog/27/34/53/peterj/images/FARBROR%20BOSSE.jpg

http://content.expressen.se/blog/27/34/53/peterj/images/BILD%204.jpg
Citera
2010-07-08, 11:05
Medlem
spoilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Och nu är sängpartnern en persona non grata i partiet. Då kanske han inte är så intressant för Evin längre?

Är Billström ledig? Han påstås väl (kanske inte helt övertygande) även ha intresse för kvinnor.
Citera
2010-07-08, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cheeff
Det hela känns ganska märkligt, speciellt från Aftonbladets sida. Att först säga att det finns uppgifter om något slags brott för att i nästa andetag avstå från att publicera dessa uppgifter pga att han "inte är en offentlig person längre" får en nästan att sätta kaffet i halsen. Sedan när har detta hindrat Aftonbladet förr? När dom hängde ut 100 personer som misstänktes/var nazister (eller hur det var)? När dom rapporterar om Jonas Bergström? Olika mördare? Nej just det, då finns det ett allmänt intresse som det såklart inte finns nu när SOL har avgått

Kul att dom har "AFTONBLADET AVSLÖJAR" ovanför artikeln, det borde väl egentligen ha stått "AFTONBLADET AVSLÖJAR - ABSOLUT INGENTING".

Kan hänga ihop med att Aftonbladet fick rätt mycket kritik i SVT från Janne Josefsson m.f igår, dom kör ju debatter osv just nu från Almedalen.

Igår togs SOL upp och trycket mot Aftonbladet var ganska hårt, dock försvarade Melin tidningen oerhört hårt.

En chansning kanske men..

Att dom inte vågar dagen efter känns ändå som det kan ha ett sammanhang.
Citera
2010-07-08, 11:07
Bannlyst
Jag har ingen aning om hur affären tog sn början men...

Det sägs ju att det har skett att man tagit upp prostituerade på Sällskapet, dock har det inte nämnts något om Littorin i sammanhanget utan det har mer handlat om Sällskapet generellt. Sällskapet har sina lokaler i en av byggnaderna vid Blasieholmstorg som ligger alldeles intill Kungsträdgården. Det sägs också men detta är rykten, att han har haft länkar till sexchatter på nätet på sina datorer men att han hållit på med sådana fritidsintressen långt innan han blev regeringsmedlem. Kanske tyckte exfrun att måttet var rågat när han beskyllde henne för att umgås med en eko-brottsling, vilket var ganska lågt eftersom han haft kontakt med denne själv innan denne plötsligt var ekobrottsling i hans ögon.

Det är möjligt att han under sina sexchattsdagar har lämnat spår efter sig på någon av hans privata datorer som kanske lämnades i hemmet i samband med separationen. Kanske har någon dator letats igenom i syfte att i verifikationsskäl belägga hans ekonomiska åtaganden för barnen när spår av något helt annat upptäckts? När detta sedan upptäckts har det läckts till rätt person varvid en helt annan utredning har tagit sin början...Jag bara spekulerar nu.

Hell hath no fury like a woman scorned....

Hans partikamrater, fyra stycken, som fått gå skulle inte ha fått göra detta om de inte hade varit inblandade på något sätt, kanske att man ansåg att de skulle försöka förhindra något rörande turerna i en utredning vilket därigenom skulle riskera att bli en sådan belastning för hela partiet, att det helt enkelt var enklast att låta alla gå istället, varvid partiet därmed skulle framstå som oanstastligt. Jag misstänker dock att det här skulle kunna involvera fler i partiet, varför man har väntat med en publicering tills man säkrat mer information även om detta. Kanske fanns den infon i en dator? Man vill från mediahåll helt enkelt inte förstöra den följetong som det skulle kunna bli att nysta upp ett helt nystan av missdådare. Jag bara spekulerar dock...

Det där sista i lanken nedan är ett skämt men det är litet komiskt i sammanhanget. Titta under intressen...

http://www.facebook.com/profile.php?id=525573352&ref=search
Senast redigerad av Supermarine 2010-07-08 kl. 11:28.
Citera
2010-07-08, 11:07
Medlem
GasGlads avatar
Jag är övertygad att brottet består av att Littorin har öppnat gylfen på fel ställe.
Citera
2010-07-08, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvsvenne
Jag gissar att han har fått smak på muff i MUF och att någon av småbrudarna har sparat ett mail som är av pinsam karraktär för svin-otto

Misstänker starkt det också! Han har ju en historia av att titta på ungt under kjolen

Komprometterande material i datorn brukar bara betyda en sak; dirty pictures!
Citera
2010-07-08, 11:08
Medlem
fredrikdenstores avatar
Har han en hög med lik i garderoben?
Citera
2010-07-08, 11:14
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Stotzky
Enligt en före detta Flashbackmedlem som jag kände (och som själv är hebefil) så har Littorin smak för yngre damer, tonårstjejer allra helst, och det var visst inte helt ovanligt att 15- och 16-åriga flickor sov över hos Littorin. Detta var, bör påpekas, innan han träffade sin nuvarande fru (om de är gifta?). Flashbackaren kände själv en tjej som om jag minns rätt blivit uppraggad av Littorin på nätet, det kan ha varit Aftonbladets chat, men jag minns inte riktigt.

Väldigt trevlig var han i alla fall, tydligen.

Inlägg #176 i denna tråden...
Citera
2010-07-08, 11:15
Medlem
Om det nu finns dokumenterat på en dator så vete fåglarna om det rör sig om horköp. Då kan det nog lika gärna handla om pengatvätt eller någon skum fastighetsaffär.

Möjligheten till att det skulle vara någon mail-konversation ala Ilkka Kanerva i Finland finns ju förstås, i och med att aftonhoran tydligen har materialet på en dator. Vore nästan läge att komma över den där burken
Citera
2010-07-08, 11:17
Medlem
goofers avatar
Min teori om detta är som följer:

Littorin ligger i en vårdnadstvist och därför har exfrun nu laddat stora kanonen med alla
de snuskiga och komprometerande uppgifter hon kan finna för att vinna vårdnadstvisten.

Littorin har ju en dragning åt yngre kvinnor verkar det som och det är väl inte omöjligt att
han har sexsurfat och ev laddat ner matrial med "för" unga tjejer.

Det skulle isåfall förklara varför bevisen finns på en dattor och att brottet kan ge fängelse.

Det är precis det som en exfru kan vilja föra fram som bevis på att exmannen är olämplig som
vårdnadshavare, "han tittar på barnporr".

Denna teori skulle också förklara att det är totalt tyst från partikamrater och kanske också förklara
varför inte Afton***** inte berättar "allt" de vet.

Blir ju i princip omöjligt för "Reinfeldt och co att "försvara" Littorins brott om det gäller tvivelaktig surfning.

Reinfeldt accepterade avgången direkt och det tycker jag tyder på att locket ska läggas på direkt.
Citera
2010-07-08, 11:19
Medlem
Blir ju allt mer uppenbart att det är exfrun som har läckt till tidningen. Hon har helt sonika levererat material som fanns/finns på deras gemensamma dator alternativ på Svin-Ottos personliga som hon haft tillgång till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in