Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Nu är det ju så att det är antaganden som Bungo presenterar, Han antar att en hora aldrig skulle ha en pop3 för att hämta sina mail eller behålla sin gamla email efter att hon slutat "karriären".
Och varför skulle det vara omöjligt att Anna skulle ha använt sin gamla hormail som catcher till diverse forumregistreringar och annat där man måste verifiera att man existerar via en mail?
Det finns två sidor på ett mynt, och det enda vi har i nuläget är antaganden.
Jag antar även att AB har gjort en riskanalys av publiceringen så tillvida att att de sett till att ha sin rygg fri från ett förtalsåtal, tycker du inte att det verkar rätt så logiskt att de har det?
OCH enbart Annas vittnesmål för journalisten räcker inte för detta, det måste till mer saker...
Och varför skulle det vara omöjligt att Anna skulle ha använt sin gamla hormail som catcher till diverse forumregistreringar och annat där man måste verifiera att man existerar via en mail?
Det finns två sidor på ett mynt, och det enda vi har i nuläget är antaganden.
Jag antar även att AB har gjort en riskanalys av publiceringen så tillvida att att de sett till att ha sin rygg fri från ett förtalsåtal, tycker du inte att det verkar rätt så logiskt att de har det?
OCH enbart Annas vittnesmål för journalisten räcker inte för detta, det måste till mer saker...
Att "Anna" skulle ha pop3 mail finner jag för uteslutet, möjligtvis på 90:talet men idag är det endast speciella användare som kör pop3. Pop3 erbjuds av vissa internetleverantörer men nackdelen är att du inte är speciellt anonym då kontot är knutet till abonnemanget. Mycket mer sannolikt så använder "Anna" hotmail.
AB har försökt köra rövare förut och förlorat. Visst har AB gjort en mild form av riskanalys, de räknade inte med den här händelseutvecklingen och nu står de med skägget i brevlådan. DN, SvD och Expressen plus bl.a GW har sågat deras snaskjournalistik jäms med fotknölarna.
Nu kan vi bara hoppas att SOL orkar släpa rödvinsblaskan till domstolen.