2010-07-08, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrielus
Jag hänger upp mig mycket på det ord jag fetmarkerat i citatet ovan. Å ena sidan hävdar AB bestämt att händelsen absolut inte har med skilsmässan, hans fru, eller barn att göra, å andra sidan så trycker reportern i TV-reportaget på att den sker i samband med skilsmässan. Om det inte är så att händelsen i sig är själva orsaken till skilsmässan så anser jag att detta talar för att det inte skulle röra sig om sexköp. Det låter i så fall mer som om han satt någon på att t.ex. bugga sin f.d. hustru, kanske via nämnd dator, eller rent av något värre än så i syfte att skada/smutskasta henne.
Ja, det ligger något i det du säger. Varför ens nämna skilsmässan om det rör sig om en ett horköp?
Citera
Avslutad
innan reportern säger "Aldrig hört talas om??""

så är det biiiip

Men innan det säger reportern något med låg röst. jag är ganska säker på att det är ungefär;;;

...Vet du det finns en hemsida...Biiiip biiiiiiiiippp NEJ aldrig hört talats om? NEJ

Vad tror ni är det så de säger?

Biiiip biiiiiiiiippp ovenför = som heter......osv namnet på sidan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FaceDownAssUp
Gud vad skickliga dem har varit på att bygga upp det här. Alla väntar med spänning och nyfikenhet över vad det handlar om. Men om det i värsta fall skulle kunna ha resulterat i 1 års fängelse så kan det knappast vara något allvarligt? Eller vad tror ni?
Aftonbladet hade nog aldrig räknat med att han skulle gå så snabbt.. Tror dom lika chockade som vi.
Citera
Medlem
Tranquility Bass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FaceDownAssUp
Tror ni att han avgick i panik för att stå till svars för det som Aftonbladet utreder och pressar honom på? Är det så allvarligt att det skullesänka honom ochh ytterligare svärta ned Reindfeldt?

Att han avgick i "panik" är väl rätt självklart. Annars hade han inte avgått under Almedalsveckan och speciellt inte under centerns dag.
Citera
2010-07-08, 22:59
Medlem
Vi måste få reda på vem flygbladsutdelaren är!! av 6000 personer måste någon känna igen nån av de 3 flygbladsutdelare som var närvarande under intervjun
Citera
2010-07-08, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Tänk nu på att: Det påstådda brottet har ingen som helst koppling till hans familj eller andra närstående.
Eller tänk snarare på att: Det är afrobladet som överhuvudtaget påstår att det finns någonting att förfasa sig över....
Citera
2010-07-08, 23:00
Medlem
Mollyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umtjertjét
Kanske handlar det om sex med minderåriga.
Kanske har han gått fram som en ångvält i MUF.
Kanske har det gjorts försök att tysta ned detta.

Kanske du har helt rätt. Har idag fått sådana hintar. Och det behöver ju inte vara känt av polisen om den minderåriga inte berättat det för någon annan än Aftonbladet. Sen kan det ju vara så att det Aftonbladets journalist utanför flygplatsen frågar Littorin om är namnet på den minderåriga, om han känner henne.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enveten
Eller tänk snarare på att: Det är afrobladet som överhuvudtaget påstår att det finns någonting att förfasa sig över....
Det dom påstår finns är tillräckligt för att han ska ragequitta.
Citera
Medlem
klybans avatar
Tittade på klippet med massa beep, och med tanke på hur mycket som sades i beepen, så är jag rätt övertygad det INTE handlar om droger i alla fall.

Och eftersom dom pratade om fängelse, så kan det INTE handla om horor/droger utan det mest troliga inom sex-området är = sex med minderårig(om det nu ger fängelse)
Och chansen att det handlar om så stora mängder narkotika att fängelse är aktuellt känns lite avlägset.

Detta verkar sätta lite perspektiv till en toblerone
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadda
Var nånstans står det?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Preskription#Preskriptionstider_i_Sverige
Citat:
Två års preskriptionstid, för brott med straff ≤ 1 år
Citera
Medlem
colds avatar
Kan han ha haft camsex med någon tjej som han raggat upp? ´Kanske det finns kvar bilder på henne då hon leker med sig själv eller? Kan vara därför själva datorn är så viktigt? Mejl kan ju öppnas varsomhelst bara man har lösenordet?
Citera
2010-07-08, 23:01
Moderator
Lobengulas avatar
Jag tycker att någon murvel på aftonbladet borde ha anständigheten att posta lite info, givetvis under FB anonymitet.

It is a two way street
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in