Om det är så att det barnens mamma som har plockat fram detta och nu använder det emot SOL måste jag säga att hon inte tänker på barnen utan är ute efter hämnd.
Nu vet vi väl inte att det är hon till 100% (om jag inte missat att läsa något som bevisar att hon gjort det) är den som ligger bakom.
Men det är lite väl planerat för att vara en tillfällighet att detta kom fram precis nu.
Om det är hon är då hon riktigt hämndlysten och det slår tillbaka på barnen, eller vad säger ni?
Hahaha till 100%? Ingen vet nånting om det här med större säkerhet än 0%, så sluta snacka skit.
Samma gällde Göran P. men det hindrade inte media från att dra på stort att han glömt spika upp ett papper enl. Arbetsmiljöverkets regler på bygget av hans hus.
Sett ur tottos perspektiv är det väl inte heller helt omöjligt att aftonbladets anklagelser blev droppen som fick bägaren att rinna över. Sittandes i vårdnadstvist och under luppen som han redan var. Lägg därtil depressiva tendenser så kan man ana att det helt enkelt blev för mycket.
Betydligt mer troligt än att han ska ha köpt luder iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av BlueOyster
Därför att sambandet med hans skilsmässa är obefintligt.
Reportern har haft god tid att välja sina ord noggrant.
Hade det gällt sexköp av prostituerad hade han använt en annan formulering som "...händelse våren 2006", "...händelse valrörelsen 2006".
Att han råkat skilja sig och köpt luder under 2006 gör det inte till ett samband.
Citat:
Ursprungligen postat av BlueOyster
Reportern börjar ju hela intervjun med att säga att det gäller en händelse 2006 i samband med att han skiljde sig.
Det gör sexköp väldigt osannolikt. Byt spår skulle jag tipsa om.
Du har nu hävdat att det inte rör sig om sexköp i alla dina inlägg i denna tråden. Har du någon annan teori eftersom du är så säker på att han inte tjackat horor.
1. Det dom har verkar inte vara SÅ allvarligt.
2. Totto kan som sagt vara i dåligt skick psykiskt redan innan en anklagelse, vad det än må vara, som kan innebära att han mister sina ungar är nog inte det roligaste.
3. fel av mig, lite förvirrad.
1. Tillräckligt allvarligt för att han ska bete sig konstigt och sen avgå.
2. Nä, stackars Totto. Det blir svårt att gå på a-kassa.
3. np.
Bra idé. Tror det här rör sig om något större, det är därför det dröjer. Aftonbladet gräver efter fler inblandade. Drömmen vore om reinfeldt också handlat. Vet inte om det blir samma skandal som på 70-talet. Då Palme röt ifrån och skällde ut alla som jagade centerpartisten som köpte sex. leif GW Persson blev ju också utskälld, han visste 100% om att sexköpen skett. GW har ju sagt att han den dagen miste förtroendet för Palme. Nåt liknande kommer ske igen. Reinfeldt kommer ryta i, för första gången på 4 år.
Men för h*vete, kan inte någon jävel med kontakter bara gräva fram det?! Jag vill veta!
Och AB är för övrigt riktiga svin, oavsett om de har på fötterna eller inte. Så genomskinligt vad de håller på med.
Bra idé. Tror det här rör sig om något större, det är därför det dröjer. Aftonbladet gräver efter fler inblandade. Drömmen vore om reinfeldt också handlat. Vet inte om det blir samma skandal som på 70-talet. Då Palme röt ifrån och skällde ut alla som jagade centerpartisten som köpte sex. leif GW Persson blev ju också utskälld, han visste 100% om att sexköpen skett. GW har ju sagt att han den dagen miste förtroendet för Palme. Nåt liknande kommer ske igen. Reinfeldt kommer ryta i, för första gången på 4 år.
Renfält kan inte ryta i. Han kan bara prata monotont tills alla tröttnar och somnar.
Men för h*vete, kan inte någon jävel med kontakter bara gräva fram det?! Jag vill veta!
Och AB är för övrigt riktiga svin, oavsett om de har på fötterna eller inte. Så genomskinligt vad de håller på med.
Hade det varit något riktigt smaskigt hade någon redan läckt ut det här. Jag börjar tvivla rätt hårt på att det är något annat än ett "jaha, bara det."