• 1
  • 2
2002-06-18, 20:55
Medlem
Man läser och blir föga förvånad..
http://www.expressen.se/article.asp?id=112821
Citera
2002-06-19, 16:31
Medlem
Apfhelsins avatar
Skattepengar är ett ord, idiot.
Citera
2002-06-19, 18:19
Medlem
jasså.. När man ser sig besegrad eller inte har nåt vettigt svar på andras påståenden så är det enklare att klaga på stavfel eller andra saker..
Du har inget bra svar på min länk, isf att klaga på stavfel?
Citera
2002-06-19, 20:35
Medlem
Apfhelsins avatar
Jag orkade inte läsa artikeln, jag är faktiskt rätt lat. Men egentligen var det ditt alias som fick mig att skita i att kommentera ditt inlägg. Men om man har ett så barnsligt namn som Stolt Svensk så får man räkna med sådant.
Citera
2002-06-19, 21:25
Medlem
Citat:
Jag orkade inte läsa artikeln, jag är faktiskt rätt lat. Men egentligen var det ditt alias som fick mig att skita i att kommentera ditt inlägg. Men om man har ett så barnsligt namn som Stolt Svensk så får man räkna med sådant.

Ok så alla personer med "barnsliga namn" inne på forumet går absolut inte att föra en diskution med? Och vad är så satans barnsligt med att vara stolt över sitt ursprung ? Apfhelsin.. Vettigt namn ?
Citera
2002-06-20, 20:04
äldre konto (old)
Ej medlem
Har du ens läst artikeln? Står klart och tydligt att det är en civil organisation, alltså inga satans skattepengar. På deras hemsida står att de är en ideell partipolitiskt och religiöst obunden förening. Deras bistånd har dessutom inte varit riktat till PFLP, utan till palestinska änkor. PFLP har bara varit ansvariga för att distribuera pengarna.
Citera
2002-06-21, 04:10
äldre konto (old)
Ej medlem
Haha, "Stolt Svensk".. lite research innan du postar nästa gång kanske (om nu ens det räknas som research att faktiskt LÄSA artikeln man baserar sitt satans inlägg på)?

Och ang. din stavning så är det ju lite ironiskt att en person som kallar sig "Stolt Svensk" inte ens hanterar det svenska språket! Iofs så ska man ju inte förvänta sig så satans mycket från trångsynta SD-ynglingar som knappt ens kommer in på bygg/fordonsprogrammet.
Citera
2002-06-21, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iomanip
Haha, "Stolt Svensk".. lite research innan du postar nästa gång kanske (om nu ens det räknas som research att faktiskt LÄSA artikeln man baserar sitt satans inlägg på)?

Och ang. din stavning så är det ju lite ironiskt att en person som kallar sig "Stolt Svensk" inte ens hanterar det svenska språket! Iofs så ska man ju inte förvänta sig så satans mycket från trångsynta SD-ynglingar som knappt ens kommer in på bygg/fordonsprogrammet.

javisst är det hemskt.. Jag får nog göra nånting annat.. Alt.1. Jag ska nog konvertera til islam o dubbel läsa koranen och vända mig mot mecka 5ggr om dan. Sen ska jag och mina islamistiska översåtar börja våran övertagning av Sverige. Alt.2. Jag går med i ett härligt multikultigäng och berikar Sveriges gator med lite rån/misshandel och våldtäkt. Visst är det bättre än att vara en trångsynt SD-yngling ? iomanip märker att vattnas i munnen på dig av det här.. Du vill så gärna vara med va..?
Citera
2002-06-21, 14:47
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolt Svensk
Citat:
Ursprungligen postat av iomanip

javisst är det hemskt.. Jag får nog göra nånting annat.. Alt.1. Jag ska nog konvertera til islam o dubbel läsa koranen och vända mig mot mecka 5ggr om dan. Sen ska jag och mina islamistiska översåtar börja våran övertagning av Sverige. Alt.2. Jag går med i ett härligt multikultigäng och berikar Sveriges gator med lite rån/misshandel och våldtäkt. Visst är det bättre än att vara en trångsynt SD-yngling ? iomanip märker att vattnas i munnen på dig av det här.. Du vill så gärna vara med va..?

tja, ett litet tips är ju att om du ska kritisera muslimer 24/7, så kan du ju läsa koranen för att få en riktig uppfattning om religionen islam. den är ju iaf lite mer trovärdig än senaste nummret av SD-kuriren..
Citera
2002-06-21, 15:44
Medlem
Citat:
tja, ett litet tips är ju att om du ska kritisera muslimer 24/7, så kan du ju läsa koranen för att få en riktig uppfattning om religionen islam. den är ju iaf lite mer trovärdig än senaste nummret av SD-kuriren..
Så kul att du rekomenderar koranen.. Kan ju själv rekomendera den här sidan http://www.muslimer.com/ Här kan du läsa om dina trevliga muslimska bröder. Du är väl muslim ? För annars kan jag inte förstå din kärlek till världens mest diskriminerande, kvinnoförtryckande
och bakåtsträvande religion...
Citera
2002-06-21, 16:14
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolt Svensk
Citat:
Så kul att du rekomenderar koranen.. Kan ju själv rekomendera den här sidan http://www.muslimer.com/ Här kan du läsa om dina trevliga muslimska bröder. Du är väl muslim ? För annars kan jag inte förstå din kärlek till världens mest diskriminerande, kvinnoförtryckande
och bakåtsträvande religion...

Hah, nej. jag är inte muslim. jag är inte heller kristen, jude eller nåt annat. man skulle kunna kalla mig ateist om man nu vill det även om jag helst inte vill bli placerad i ett fack.

Vad jag menar med att säga att du ska läsa koranen är att få dig att bilda en egen uppfattning om denna religion istället för att svälja all hat-propaganda som SD/ND sprutar ut.
Citera
2002-06-21, 16:54
Medlem
Citat:
Vad jag menar med att säga att du ska läsa koranen är att få dig att bilda en egen uppfattning om denna religion istället för att svälja all hat-propaganda som SD/ND sprutar ut.

Var du ens inne på sidan? Den är gjord av muslimer för muslimer..
Kan ju inte direkt påstå att dessa människor har speciellt sunda tankar.
Men som sagt inga religioner är sunda, men utan tvekan så islam den mest rubbade religionen.. Kallar mig gärna ateist. oavsett hur många fack jag blir placerad i.. Vilken propaganda har jag svalt ? Jag läser inte sån skit, utan mina åsikter är grundade på erfarenheter och upplevelser !!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in