2006-12-11, 19:52
Medlem
Flasherns avatar
Letar som besatt efter ett par schyssta skatedojor..

DC Quest (black/white) och DC Avatar har jag fastnat för, Adio cKy (white/black) funkar också. Storlek US 9,5 EU 43.

Hur som helst går det ju FAN inte att få tag på dom utanför Staterna (zappos.com, rogansshoes.com och shoes.com är några jag hittat som har skorna men dom skickar bara inom USA..

Finns det något ställe i Europa där dessa skorna kan finnas? Helst DC Quest eller Adio cKy.. Junkyard.se har bara skit, och har även frågat om dom kan ta in Quest eller Avatar men det gick tydligen inte

Några andra tips på vart man kan leta inom Europa?
Citera
2006-12-11, 22:12
Medlem
Flasherns avatar
Hittade Adio cKy på ett ställe så det får väl bli dom.. Aldrig kul att behöva gå på tredjehandsvalet

Ville ju ha Quest
Citera
2006-12-11, 22:34
Medlem
Tjennstroums avatar
Har du någon lokal skatestore i närheten du kan testa hos?

Sen så går det ju att ändra skornas utseende rejält genom att bara ändra skosnörerna från t.ex. vitt till svart (okej kanske inte det bästa tipset, men men).
Citera
2006-12-11, 23:13
Medlem
Fabian FoXXs avatar
vet inte, men kolla på boardstore.se
Citera
2006-12-11, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashern
Letar som besatt efter ett par schyssta skatedojor..

DC Quest (black/white) och DC Avatar har jag fastnat för, Adio cKy (white/black) funkar också. Storlek US 9,5 EU 43.

Hur som helst går det ju FAN inte att få tag på dom utanför Staterna (zappos.com, rogansshoes.com och shoes.com är några jag hittat som har skorna men dom skickar bara inom USA..

Finns det något ställe i Europa där dessa skorna kan finnas? Helst DC Quest eller Adio cKy.. Junkyard.se har bara skit, och har även frågat om dom kan ta in Quest eller Avatar men det gick tydligen inte

Några andra tips på vart man kan leta inom Europa?

tycker alla du ville ha var fula, finns det inga snyggare skateskor nuförtiden? Men ditt förstaval var ju klart bättre, dom andra såg ju ut som vilka skor som helst.

Det fanns ett par snygga skateskor när jag var yngre och det var Vision V8, fanns i både vita och svarta. Där snacka vi snygg design med lacesaver och extra tjocka överallt, dom höll i evigheter. Det var kanske därför dom försvann, för man säljer ju mer skor om dom är i sämre kvalité.
Citera
2006-12-12, 23:10
Medlem
Prince_ValiuMs avatar
www.caliroots.com Där har dom lite olika skowrk, minns inte om just DC finns dock
Citera
2006-12-13, 10:57
Medlem
Tjennstroums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prince_ValiuM
www.caliroots.com Där har dom lite olika skowrk, minns inte om just DC finns dock
Nej de har inte DC, Caliroots skosortiment ger jag inte mycket för personligen. Kläderna är dock bra. Har handlat därifrån flertalet gånger.
Citera
2006-12-13, 19:28
Medlem
Flasherns avatar
Sket i allt och köpte ett par på Junkyard, DC Command. Blev nöjd till slut.

Hittade en Australiensk sida med mängder av skor som skickade till Sverige, (www.bladeworx.com.au) men det stod ingenting om fraktkostnad eller nåt så jag sket i det och satsade på ett säkert kort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in