Citat:
Ursprungligen postat av TripPel
Jag blev iskall när jag läste trådskaparens två första inlägg. Han har exakt samma värderingar/tankar som jag har!
Denna tråd skall följas.
Haha
Ja okey så ikväll blev det 3 öl och 1 kebabtallrik när man kollade på film med polarna.
Så m.a.o en "lugn" lördagkväll för mig som vanligtvis brukar kunna hälla i mig ett tiotal öl och kanske en shot eller två på krogen för att senare få i mig lite nattkäk.
Nu låter det ju som att ja är någon fet, alkoholiserad man. Men i själva verket skulle ja kunna anses som smalare är andra, det är bara att ja börjar få ölmage, och kanske lite, av dem otroligt attraktiva "man-tuttarna"
Inte mycket, men nog för att varninslampor ska börja lysa.
Ja försökte börja dricka mycket vatten, men eftersom ja har ett otroligt sug på saker som är gott och ja älskar att äta så blev det att jag drack kanske 5-6 liter vatten på en dag enbart vilket gjorde att ja inte kunde lämna huset p.g.a att jag va tvungen att springa på toaletten va 3:e minut och att ja inte mådde så bra för att ja hade för låg salthalt i kroppen.
Jag har ju faktiskt förstått va problemet är och det är väl i stort sett upp till mig att kanske inte ta med mig halva systembolaget på förfesterna och följa dem där småråden som finns på alla kostsidor och forum. Ät mindre fast oftare.