2006-12-11, 10:10
Medlem
vinnes avatar
Ska med ett flyg klockan sju till Sverige. Har en relativt fet förkylning, med halsont, lock for oronen osv. har laddat upp med alvedon, nasspray och halstabletter. Kommer jag att dö?
Citera
2006-12-11, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinne
Ska med ett flyg klockan sju till Sverige. Har en relativt fet förkylning, med halsont, lock for oronen osv. har laddat upp med alvedon, nasspray och halstabletter. Kommer jag att dö?

Nä, men du kommer känna att du lever. Det är lite olika vissa gånger har det kännts som bihålorna ska explodera, andra har det knappt kännts alls, med förkylning då. Tugga tuggummi och spraya i näsan så går det nog bra.
Kom ihåg att lägga nässprayen i en genomskinlig plastpåse bara....dumma regler..
Citera
2006-12-11, 11:02
Medlem
mkggas avatar
Överlevnaden är väl inte problemet... Personligen anser jag att du ska boka om dig till en senare dag och ge fan i att smitta ner alla andra inom tre stolsrader från din plats! Jag blir så jäkla förbannad på folk som sitter och snorar och nyser på flyget, man känner verkligen viruset virvla runt i luften och har ingenstans att ta vägen!! Skäms!!
Citera
2006-12-11, 11:07
Medlem
vinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mkgga
Överlevnaden är väl inte problemet... Personligen anser jag att du ska boka om dig till en senare dag och ge fan i att smitta ner alla andra inom tre stolsrader från din plats! Jag blir så jäkla förbannad på folk som sitter och snorar och nyser på flyget, man känner verkligen viruset virvla runt i luften och har ingenstans att ta vägen!! Skäms!!
Fyou.. Varit har i 12 dagar och tanker fanimig inte stanna langre. Forovrigt insag jag inte att jag var forkyld forrnst igar. Fick panik och kopte medicin sa det rykte om det. Kommer ihag nar jag var mindre och skulle flyga. Fyfan vad ont det gjorde i orat.
Citera
2006-12-11, 11:17
Medlem
santamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinne
du kommer garanterat dö, men på just den resan vet jag inte
Citera
2006-12-11, 11:42
Medlem
vinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santaman
du kommer garanterat dö, men på just den resan vet jag inte
Aah, fyndigt..

Halsvarken borjar ge med sig en aning, och jag har borjat hosta lite smatt istallet. Bra? Daligt?

Med tanke pa de liter nasspray jag pressat i mig sa borde det fan lagga sig en aning.
Citera
2006-12-11, 23:26
Medlem
vinnes avatar
Så var man tillbaka. Var inga problem öht. Fick ett rejält lock för det högra örat under nedstigning (som fortfarande sitter i), men det gjorde bara lite ont och sedan var vi nere. Glad att jag hade nezeril i det läget..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in