Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
perfekt kör på det! ett tips nu med, kör på instinkter från och med nu, behövs inget analyserande och spelande hit och dit nu när ni båda tycker om varandra, kör bara på det som känns bäst för stunden, hon kommer inte rata dig bara för du gör något "dumt" bara du gör något
och en 3e person är ett stort NONO!
Mycket bra tips att gå på instinkter och inte analysera massa. Fast att göra exakt vad man känner är verkligen inget jag rekomenderar iaf.
Lite analysering kan vara bra, men inte mycket. Skippa rädslan och oron, alla dessa "Men tänk om..".. fuck "om", kör på.. he he..
Men akta sig lite bör man göra endå, när man e nykär så sprutar seretoin och massa skit ut i hjärnan och skapar eufori som gör en glad, och man överdriver känslor och behovet av att uttrycka dessa känslor.
Att börja förklara hur kär man är i en person man knappt känner, det är inte bra tycker jag.
Man behöver inte hålla på och spela hit och dit och leka någon lek, om man inte vill göra det.
Men att förklara sina kärlekskänslor för någon innan man ens kysst varran, eller innans man har träffats ensama flera gånger, det uppfatas av dom flesta normala människor bara som nått töntigt och mesigt/desperat/konstigt.
Inte många tjejer som vill ha en desperat looser kille som inte kan kontrollera sig själv och blir kär i nån tjej så fort han får lite positivt respons.. he he..
Själv så blir jag jävligt fundersam och lite rädd när någon tjej börjar snacka om hur kär hon är i mig, eller hur hon älskar mig osv, när vi nästan inte ens känner varran..
Så börja inte prata om dina känslor mer än du redan gjort. Även om hon frågar dig om det. Det råder jag dig till iaf.
Men det går säkert bra hur du än gör, hon verkar ju vara kär i dig så