2007-01-08, 02:01
Medlem
burntfacemans avatar
Gå ut tillsammans och spela lite biljard. Utmärkt sätt att umgås på!
Sedan ser du vart det leder. Antingen hem till någon av er för hångel, eller så kan ni ju gå ut och ta en öl tillsammans för att därefter hångla.

Oavsett vad ni gör kommer det i alla fall sluta med hångel, ganska uppenbart.
Citera
2007-01-08, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burntfaceman
Gå ut tillsammans och spela lite biljard. Utmärkt sätt att umgås på!
Sedan ser du vart det leder. Antingen hem till någon av er för hångel, eller så kan ni ju gå ut och ta en öl tillsammans för att därefter hångla.

Oavsett vad ni gör kommer det i alla fall sluta med hångel, ganska uppenbart.

Biljard eller bowling är ju iofs rätt skönt.. något de flesta gillar och då är det inte den där stämningen som om man skulle sitta på ett fik där någon måste säga något...

Kom att tänka på en sak nu... hennes bästa kompis är ju min absolut närmsta tjejkompis... Och hon har anat lite hur jag tänkt på henne.. vad tror ni om att styra något alla tre? För med henne är jag precis som om jag skulle vara med en nära polare liksom.. Då lär den eventuellt pinsamma stämningen inte uppstå men att man ändå är med varandra och umgås? Det är inte helt omöjligt att hon kan säga att jag och hennes kompis som jag snackat en del med nu skulle komma över och se någon film och umgås bara...

Vad skulle ni gjort? Hitta på något som bowling/biljard ensamma eller styra något alla tre?

Tack allihopa... Ni anar inte hur skönt det känns med hjälpande människor
Sov gott!
Citera
2007-01-08, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompressor69

Tack allihopa... Ni anar inte hur skönt det känns med hjälpande människor
Sov gott!

Jojo men se nu FÖR I HELVETE till att få tummen ur röven! Du behöver inte vara blyg, för tjejen tycker om dig! Nu bestämmer jag att du imorgon, exakt klockan 13.00, skickar ett sms till henne där du skriver exakt så här: " Hej Xxxxx, vore kul att träffas någon gång, biljard på onsdag kl 18 på [biljardställets namn], vad sägs? kram Xxxxx"

När ni sen träffas, bjucka henne på ett par cider/öl medans ni spelar så kan det inte gå fel. Seriöst nu, dags för handling!
Citera
2007-01-08, 09:02
Medlem
burntfacemans avatar
Citat:
...
Vad skulle ni gjort? Hitta på något som bowling/biljard ensamma eller styra något alla tre?
...

Nej för fan, om det ska bli något får du se till att vara ensam med henne. Du vet ju att hon gillar dig, så du ska nog se att det inte uppstår någon pinsam stämning.
Hon kommer vara lika nervös också också ska du se. Se bara till att detta inte rinner ut i sanden innan det blir för sent.

Tänk mindre och agera istället!
Lycka till!

PS. Sedan vill vi ha en detaljerad rapport med så mycket smaskiga detaljer som möjligt. DS.
Citera
2007-01-08, 09:58
Medlem
God NO! Inget tredje hjul! Biljard var en utmärkt idé, MEN FRÅGA IDAG! Oroa dej inte för pinsam stämning, så mycket som ni redan pratat måste ni redan ha en del grejer som du kan ta upp o internskämta om, eller bara fråga vidare om i nödfall om det blir tyst. Vilket det inte kommer bli. Eller så får du bara utnyttja tystnaden till att hångla upp henne
Citera
2007-01-08, 12:40
Medlem
Nu har ju plugget börjat också och jag vet att hon kommer ha en del plugg att ta hand om.. Vad sägs om att säga att man ses under helgen?
Kan säga att vad jag vet så dricker hon ytterst sällan om ens det...
Citera
2007-01-08, 13:12
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Nu har ju plugget börjat också och jag vet att hon kommer ha en del plugg att ta hand om.. Vad sägs om att säga att man ses under helgen?
Kan säga att vad jag vet så dricker hon ytterst sällan om ens det...

perfekt kör på det! ett tips nu med, kör på instinkter från och med nu, behövs inget analyserande och spelande hit och dit nu när ni båda tycker om varandra, kör bara på det som känns bäst för stunden, hon kommer inte rata dig bara för du gör något "dumt" bara du gör något

och en 3e person är ett stort NONO!
Citera
2007-01-08, 14:31
Medlem
Alimamas avatar
Citat:

Ärligt talat, den där tjejkompisen är ju precis den person man brukar ha ett helvete med att få bort när man gillar en tjej. Så varför du frivilligt skulle ta med ett tredje hjul, eller ens tänka tanken är för mig oförståeligt. Jag kan iof förstå att du är nervös, men som flera sagt före mig så är det verkligen NONO. Du vet ju att hon är intresserad, se till att få lite tid ensam med henne nu så ni ser om ni verkligen gillar varandra!

Edit: Här kommer jag med goda råd förresten, när jag själv sitter i en (egentligen långt ifrån) liknande situation. Som dock är långt mycket mer komplicerad. Om du tänker efter så vet du nog vad du borde göra, det handlar bara om att ha modet att göra det. Men tänk inte för mkt! xD
Citera
2007-01-08, 14:55
Medlem
Osså dessa spel igen, alltså bara säg vad du känner, livet är för kort för att spela svårfångad och tramsa runt. Om hon inte uppskattar dig lika mycket när du kommer ut med dina känslor än om du stänger inne dom så var hon inte rätt ändå. Jag blir så trött på alla dessa råd om att vänta med att säga ditten och datten, håll på dig, kämpa hit och kämpa dit.

En riktig kärleksrelation är enkel, ingen jäkla kamp man måste ta sig igenom. Du ska bara fälla in det nästa gång ni snackar på MSN, säg att du tycker hon är söt, att du är intresserad, vill göra något. Sen blundar du i 20 sekunder och tittar sen på skärmen igen.

edit:
Aha, såg nu att du redan har hela inne, men alltså gör nåt bara, nu ser du mest ut som en pojke som sålt smöret och tappat pengarna. Det kommer bli bra, jag lovar du kan säga vad som helst nu, hon är kär och då kan du säga att du brukar springa naken på stan på söndagar. Hon kommer bara skriva thiihihi,... du e för söööt! *suck*
Citera
2007-01-08, 15:27
Medlem
Alimamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
Jag blir så trött på alla dessa råd om att vänta med att säga ditten och datten, håll på dig, kämpa hit och kämpa dit.

Vad jag kan minnas innehåller den här tråden mest råd om att smida medan järnet är varmt, och inte alls så mycket om att vänta.
Citera
2007-01-08, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
perfekt kör på det! ett tips nu med, kör på instinkter från och med nu, behövs inget analyserande och spelande hit och dit nu när ni båda tycker om varandra, kör bara på det som känns bäst för stunden, hon kommer inte rata dig bara för du gör något "dumt" bara du gör något

och en 3e person är ett stort NONO!

Mycket bra tips att gå på instinkter och inte analysera massa. Fast att göra exakt vad man känner är verkligen inget jag rekomenderar iaf.
Lite analysering kan vara bra, men inte mycket. Skippa rädslan och oron, alla dessa "Men tänk om..".. fuck "om", kör på.. he he..

Men akta sig lite bör man göra endå, när man e nykär så sprutar seretoin och massa skit ut i hjärnan och skapar eufori som gör en glad, och man överdriver känslor och behovet av att uttrycka dessa känslor.
Att börja förklara hur kär man är i en person man knappt känner, det är inte bra tycker jag.

Man behöver inte hålla på och spela hit och dit och leka någon lek, om man inte vill göra det.
Men att förklara sina kärlekskänslor för någon innan man ens kysst varran, eller innans man har träffats ensama flera gånger, det uppfatas av dom flesta normala människor bara som nått töntigt och mesigt/desperat/konstigt.

Inte många tjejer som vill ha en desperat looser kille som inte kan kontrollera sig själv och blir kär i nån tjej så fort han får lite positivt respons.. he he..
Själv så blir jag jävligt fundersam och lite rädd när någon tjej börjar snacka om hur kär hon är i mig, eller hur hon älskar mig osv, när vi nästan inte ens känner varran..
Så börja inte prata om dina känslor mer än du redan gjort. Även om hon frågar dig om det. Det råder jag dig till iaf.

Men det går säkert bra hur du än gör, hon verkar ju vara kär i dig så
Citera
2007-01-08, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alimama
Vad jag kan minnas innehåller den här tråden mest råd om att smida medan järnet är varmt, och inte alls så mycket om att vänta.

Syfta nog på dom första inläggen då, och att det brukar bli trådar här på flashback om hur man håller en tjej intresserad genom spel vilket är för mig helt mongo!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in