2007-01-07, 18:10
Medlem
Lite uppdatering då.. Kan börja med att säga att det bara inte är jag som skriver under det här användernamnet, tror det var någon tråd under sex och samlevnad och den är inte just jag som skrivit..

Iallafall... Nu har jag och den här tjejen i fråga då som är min närmsta tjejpolares bästa kompis pratat i princip varje kväll om det mesta inom våra privatliv och fått väldigt bra kontakt...

Har som ni sagt inte sagt något om att jag är intresserad på något sätt men har limmat en del och kan säga att jag automatisk blivit rätt charmig mot henne... Hon tycker att jag är helt underbar och verkligen riktigt gullig..

Hon har även slängt in vissa saker som fått mig att bli helt röd...
Minns inte allt men hon har slängt in att det var en väldigt speciell händelse att vi träffades och vi snackade om hur olika människor är och då fick hon in att jag är den som står längst upp på en sån lista för henne och lite sånt..

När vi sagt godnatt så har hon fått in tex dröm om mig.. och liknande när jag sagt dröm sött.... Vi har pratat om förhållanden i allmänhet för oss och då har jag fått in saker om henne som hon inte haft några ord att säga och bara skämts och förklarat hur söt och gullig och underbar jag är...

Dock har all den här kontakten varit via msn så ni vet.... Men igår natt när vi skulle lägga oss så sa hon att hon inte ens hade mitt nummer för nu snart så börjar skola igen och hennes dator är på lagning så hon har sin bärbara från skolan hemma och den kommer hon ta med till skolan så hon kommer inte vara inne så mycket alls så hon ville ha mitt nummer igår så vi bytte nummer också...

Märker verkligen att hon skulle vilja att vi umgicks och sågs och allt som har med det att göra... Men jag vet inte riktigt... Har aldrig tagit initsiativet att säga att vi ska ses.. Vet inte riktigt vad man kan göra? Fika har jag alltid varit emot.. Så vad skulle ni föreslå?

Tackar på förhand.
Citera
2007-01-07, 20:18
Medlem
slaskbaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompressor69
Lite uppdatering då.. Kan börja med att säga att det bara inte är jag som skriver under det här användernamnet, tror det var någon tråd under sex och samlevnad och den är inte just jag som skrivit..

Iallafall... Nu har jag och den här tjejen i fråga då som är min närmsta tjejpolares bästa kompis pratat i princip varje kväll om det mesta inom våra privatliv och fått väldigt bra kontakt...

Har som ni sagt inte sagt något om att jag är intresserad på något sätt men har limmat en del och kan säga att jag automatisk blivit rätt charmig mot henne... Hon tycker att jag är helt underbar och verkligen riktigt gullig..

Minns inte allt men hon har slängt in att det var en väldigt speciell händelse att vi träffades och vi snackade om hur olika människor är och då fick hon in att jag är den som står längst upp på en sån lista för henne och lite sånt..

När vi sagt godnatt så har hon fått in tex dröm om mig.. och liknande när jag sagt dröm sött.... Vi har pratat om förhållanden i allmänhet för oss och då har jag fått in saker om henne som hon inte haft några ord att säga och bara skämts och förklarat hur söt och gullig och underbar jag är...

Dock har all den här kontakten varit via msn så ni vet.... Men igår natt när vi skulle lägga oss så sa hon att hon inte ens hade mitt nummer för nu snart så börjar skola igen och hennes dator är på lagning så hon har sin bärbara från skolan hemma och den kommer hon ta med till skolan så hon kommer inte vara inne så mycket alls så hon ville ha mitt nummer igår så vi bytte nummer också...

Märker verkligen att hon skulle vilja att vi umgicks och sågs och allt som har med det att göra... Men jag vet inte riktigt... Har aldrig tagit initsiativet att säga att vi ska ses.. Vet inte riktigt vad man kan göra? Fika har jag alltid varit emot.. Så vad skulle ni föreslå?

Tackar på förhand.
Om du inte upptäckt det själv så kan jag berätta för dig att du har så kallat öppet mål så det kvittar nog vad ni gör. Se bara till att ta ett initiativ nu och inte slarva bort det.
Citera
2007-01-07, 20:19
Medlem
Citat:

Tackar på förhand.

Herregud pojk!
Du har ju HELA inne redan.

Nu är det bara att ta tag i bollarna och säga åt henne att du vill träffas och hitta på nått.

Säg det självsäkert bara. inte veligt.
Inget i stil med "hej, jo jag tänkte att du kanske skulle vilja typ fika eller nått med mig kanske nångång typ?", utan mer "jag tänkte gå och ta en fika, följ med, det skulle vara trevligt att umgås lite" eller kanske "jag skulle vilja träffa dig och hitta på nått, ska vi ta en fika i morrn(eller den dag du nu vill)?", ja du förstår nog hur jag menar.

Men var inte rädd, den här tjejen vill ju ha dig. Fråga bara, ta en fika, gå på bio, bjud hem henne till dig, nånting du känner dig bekväm med. Bara välja nått sen köra

Roligt att höra att det gått så bra också. Grattis.. he he..
Citera
2007-01-07, 22:47
Medlem
Uppskattar att ni hjälper till

Frågan är bara vad ni tycker man ska göra? Alltså vi har setts ett par gånger och alla gångerna har det varit hos min tjejpolare tillsammans med en del andra som jag känner som inte den här tjejen känt då... Vi har snackat lite då och sist vi sågs hemma hos min tjejpolare så satt jag och hon bredvid varadra i soffan nästan hela tiden och satt rätt nära så våra ben nästan var lutade mot varandras....

Tycker stämningen blir så konstig när man ska fika.. Vad skulle ni gjort om ni var i min sits? Har ju bil så att ta sig till olika ställen är inga problem... Bio känns inte så värst socialt,men vad vet jag? Bowling? vet inte riktigt hur det är eftersom vi som sagt setts några gånger men inte riktigt umgåtts live om man säger så....

Tackar igen alla!
Citera
2007-01-08, 00:27
Medlem
Citat:
Uppskattar att ni hjälper till

Frågan är bara vad ni tycker man ska göra? Alltså vi har setts ett par gånger och alla gångerna har det varit hos min tjejpolare tillsammans med en del andra som jag känner som inte den här tjejen känt då... Vi har snackat lite då och sist vi sågs hemma hos min tjejpolare så satt jag och hon bredvid varadra i soffan nästan hela tiden och satt rätt nära så våra ben nästan var lutade mot varandras....

Tycker stämningen blir så konstig när man ska fika.. Vad skulle ni gjort om ni var i min sits? Har ju bil så att ta sig till olika ställen är inga problem... Bio känns inte så värst socialt,men vad vet jag? Bowling? vet inte riktigt hur det är eftersom vi som sagt setts några gånger men inte riktigt umgåtts live om man säger så....

Tackar igen alla!

Hur gammal är du, och hur gammal är hon?

Det e svårt att säga vad ni ska göra, eftersom det e något du borde veta bäst själv.. hehe.
Men man kan ju ge idéer och tips endå.

Men det e bra att veta vilken ålder ni är i så man vet ungefär vad som är aktuellt.
Citera
2007-01-08, 00:32
Medlem
Nazipolizeis avatar
det som jag tycker låter ganska smidigt är att hitta något som båda tycker är roligt, typ om ni pratar om någon film hon inte har sett som HON BARA MÅSTE se, så kan du ju bjuda hem henne för att hon skall få se den...
"Gå på stan" är ju annars rätt oskyldigt, och då kan ni ju dra hem till nån av er sen smidigt och lätt. Bio tycker jag inte är så jätte bra idé, ganska opersonligt, film hos någon så kommer ni ju varandra mycket närmare och kan prata mer osv.
Citera
2007-01-08, 00:46
Medlem
Båda är 18 och båda bor hemma.... Film hade ju varit guld men jag vet inte.. känns konstigt att ta med henne hem och föräldrarna kan ju tro sitt och det känns ju lite jobbigt... Jag kanske har fel bara?
Citera
2007-01-08, 00:57
Medlem
En grej till....
Snackar med henne just nu...
När det vart tyst ett tag så ställde hon frågan om hur det går med tjejerna...(?)

Jag sa indirekt att det inte går att tänka på någon annan när en så speciell person flyger runt i ens tankar....

Hon fattade inte det först men direkt efter kom hon på att det var henne jag menade och roddnade helt..

Det ända hon i princip fått fram var att jag är så sööt och att hon är chockad... Vet inte vad hon ska säga eller ta vägen...

Jag känner mig minst lika chockad... Har sagt hur man börjat känna en pirrig känsla i magen nu med tiden och att man känt det då man vaknat upp och känt så och tänkt på henne... Hon har inte kunnat säga så mycket mer än att hon rodnat...

Det är väl ungefär vad som sagts hittils.... Vad borde jag göra...Är själv helt rädd.. :$
Citera
2007-01-08, 01:16
Medlem
Herregud, ju längre du väntar, desto rödare kommer du (och hon) bli! Hon har tagit ett intressant steg genom att ta reda på ditt nummer, skicka ett SMS imorgon när hon är i skolan o bjud ut henne på en öl ikväll! Gå o drick en öl, kasta lite pil, sen kommer ni hångla innan du vet om det.

Edit: eh, bjud ut henne på en öl imorgon kväll...
Citera
2007-01-08, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olpa
Herregud, ju längre du väntar, desto rödare kommer du (och hon) bli! Hon har tagit ett intressant steg genom att ta reda på ditt nummer, skicka ett SMS imorgon när hon är i skolan o bjud ut henne på en öl ikväll! Gå o drick en öl, kasta lite pil, sen kommer ni hångla innan du vet om det.

Edit: eh, bjud ut henne på en öl imorgon kväll...

Nu har det ju gått så långt att hon vet hur jag börjar känna, om du kikar på mitt inlägg innan det här...
Citera
2007-01-08, 01:43
Medlem
Nazipolizeis avatar
alltså nu verkar det ju ha gått så långt att du skulle kunna ta med henne och glo på porrfilm med 4a av dina killkompisar och ändå få till det med henne.
Gör något, men gör det snaaaart!!!! (vad som helst, vad du känner för, du verkar ju känna henne bra, så då borde du veta va hon gillar å göra, en öl tjej eller en film tjej...)

och det där med att det blir "pinsammt" med föräldrarna, hur hade du tänkt lösa de ifall ni blir tillsammans? GO FOR IT! tänk mindre handla mer, tror hon tycker det är skit samma vad ni gör, bara hon får träffa dig...
Citera
2007-01-08, 01:53
Medlem
Nu vet ju hon hur läget är iallafall... Båda lär ju fundera väldigt mycket på det nu och nu kommer vi i princip bara kunna höras genom samtal och sms eftersom hon kommer ha sin bärbara dator i skolan och vänta på att hon får tillbaks sin från lagning... Frågan är om jag ska höra av mig och säga att vi ska ses eller ska jag säga det när hon hör av sig?
När i såfall?

Det är ju sant som ni säger.. Bara vi får träffas...

Just nu kan jag inte tänka riktigt... Kom med era förslag bara...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in