2006-12-08, 15:06
Bannlyst
Jomazi gör inget dåligt jobb men arbetsbördan verkar onekligen för stor för en person och Engelbreckt verkar inte speciellt aktiv. Det som behövs är en moderator som är intresserad och kunnig av området och som frekverar där ofta.

Debattnivån nu är bedrövlig så något måste ske snart.
Citera
2006-12-08, 15:45
Medlem
tjaboooos avatar
skriver inte så mycke i AS men hade också gärna sett mer seriösa diskussioner men var väl en "storröjning" på g eller gällde den bara S&S ?
Citera
2006-12-08, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluxor
Jomazi gör inget dåligt jobb men arbetsbördan verkar onekligen för stor för en person och Engelbreckt verkar inte speciellt aktiv. Det som behövs är en moderator som är intresserad och kunnig av området och som frekverar där ofta.

Debattnivån nu är bedrövlig så något måste ske snart.
Jag håller med. Jomazi gör ett jättebra jobb, och det är möjligt att Engelbreckt gör det också, men i det dolda, men det behövs förstärkning.
Citera
2006-12-08, 21:48
Medlem
Jo, det vore nog bra om någon intresserad kunde ta sig an denna forumdel, vem det i så fall skulle vara är jag inte människa att svara på, men denne bör väl ha visst intresse för de frågor som diskuteras där.
Citera
2006-12-11, 05:46
Medlem
Deon Limes avatar
Kan tänka mig att den forumdelen tillhör en av de jobbigare forumdelerna trots den inte tillhör bland de mest aktiva. Tre aktiva moderatorer skulle nog vara bra.

Håller med om att Jomazi gör ett mycket bra jobb. Engelbreckt kanske gör mycket i det tysta, det vet jag ingenting om.
Citera
2006-12-11, 14:23
Bannlyst
Bebövs nog en till moderator i AS ja...Jomazi gör väl ett bra jobb liksom Engelbreckt men vilken skulle vi kunna nominera som ny moderator?
Citera
2006-12-11, 14:26
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashX
men vilken skulle vi kunna nominera som ny moderator?
tyvärr är detta inge demokrati utan styrs via diktatorskap
Citera
2006-12-11, 14:34
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
tyvärr är detta inge demokrati utan styrs via diktatorskap
Men goda förslag tas nog alltid emot, som visats i tidigare moderatorsutnämningar.
Citera
2006-12-11, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Men goda förslag tas nog alltid emot, som visats i tidigare moderatorsutnämningar.

jag personligen vill passa på att nominera Pluxor till moderator fast nacho skulle passa lika bra
Citera
2006-12-11, 16:25
Medlem
Citat:
jag personligen vill passa på att nominera Pluxor till moderator fast nacho skulle passa lika bra

Micaele skrev iofs goda förslag..
Citera
2006-12-11, 16:45
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Om det är ett gott förslag eller inte undviker jag att kommentera, alla tycker vi olika.
Men min subjektiva åsikt är att en moderator inte bara bör sköta sitt ämbete, utan även vara relativt omtyckt av den större skaran användare. Av den anledningen tror jag att Pluxor faller som moderatorskandidat.
Citera
2006-12-11, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Om det är ett gott förslag eller inte undviker jag att kommentera, alla tycker vi olika.
Men min subjektiva åsikt är att en moderator inte bara bör sköta sitt ämbete, utan även vara relativt omtyckt av den större skaran användare. Av den anledningen tror jag att Pluxor faller som moderatorskandidat.

Då faller nog jag också tyvärr...mina hebefil trådar i AS är något extra speciellt för folket verkar det som, dom fullständigt älskar dom!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in