Söker en polisserie från 90-talet eller tidigt 00-tal. Allan Svensson är en av skådespelarna och han röker som en borstbindare. Säger vid tillfälle: "Jag är rökare, alltså röker jag"
Letar efter ett barnprogram som gick på 90-talet. Kom inte ihåg på vilken kanal.
Men det var en äldre man med en svart hund som snickrade och han presenterade Tintin.
Letar efter ett barnprogram som gick på 90-talet. Kom inte ihåg på vilken kanal.
Men det var en äldre man med en svart hund som snickrade och han presenterade Tintin.
Tror inte det, den här farbrorn snickrade typ någon stövelknekt i ett avsnitt och om jag minns rätt,
hade han en svart labrador typ som hette zorro
OppåHoppa, med morfar Palle och Zorro verkar det vara. Gick på SVT1 1997.
Citat:
med Morfar Palle och Zorro. I dag visar Morfar Palle hur man för en kattlucka. Morfar Palle och Zorro visar dessutom följande filmer: Djurgården, Gustaf, Vilken jakthund och Tintin i Tibet del 1. Växjö.
Någon som vet vem mannen till höger på bilden är? Bilden är från Parks and Recreation (S01E01) men han finns inte med i rollistan. Jag känner igen honom från en film eller serie där han har en större roll.
Kan någon hjälpa mig hitta en scetch med Lorry ( tror jag). Det är med Ulveson och Dalle bla. och de har bjudit in en baltisk komiker ( Ulveson)...som hela tiden försöker dra en vits, som börjar med "...hos barberaren" Har letat som en galning, då den funnits på nätet tidigare.
Kan någon hjälpa mig hitta en scetch med Lorry ( tror jag). Det är med Ulveson och Dalle bla. och de har bjudit in en baltisk komiker ( Ulveson)...som hela tiden försöker dra en vits, som börjar med "...hos barberaren" Har letat som en galning, då den funnits på nätet tidigare.
Letar efter en tv-serie som handlar om en två män som driver en pantbutik (?) med bara ovanliga objekt, typ gamla Inka-vaser. Dåligt exempel, men kommer inte på nåt bättre just nu. Nån som vet vilken jag menar?
Letar efter en tv-serie som handlar om en två män som driver en pantbutik (?) med bara ovanliga objekt, typ gamla Inka-vaser. Dåligt exempel, men kommer inte på nåt bättre just nu. Nån som vet vilken jag menar?
Kan det vara den tredje säsongen utav The Mighty Boosh du tänker på?
Då jobbar Vince & Howard i Naboos butik 'Nabootique'.