Någon som kan hjälpa mig trots min knapphändiga info.
Söker en serie som jag inbillar mig var ny för kanske 2-3 år sedan. Det enda jag egentligen vet är att den började med att "tiden" stoppade eller pausade och hela jorden höll på att rämna. ingen visste vad som hände...
Någon som kan hjälpa mig trots min knapphändiga info.
Söker en serie som jag inbillar mig var ny för kanske 2-3 år sedan. Det enda jag egentligen vet är att den började med att "tiden" stoppade eller pausade och hela jorden höll på att rämna. ingen visste vad som hände...
Såg en kort sekvens på en bra serie för några dagar sedan, kommer inte ihåg vad den hette.
En sekvens:
En bankrånare springer in på en bank och rånar den, mannen bakom disken tar up en pil/kniv och kastar den mot bankrånaren, och det verkar som mannen bakom disken själv är rånare ? och springer själv ut med pengar.
någon som vet vad det är för serie ? troligtvis någon ny , och tror den var svensk eller dansk ?
Såg en kort sekvens på en bra serie för några dagar sedan, kommer inte ihåg vad den hette.
En sekvens:
En bankrånare springer in på en bank och rånar den, mannen bakom disken tar up en pil/kniv och kastar den mot bankrånaren, och det verkar som mannen bakom disken själv är rånare ? och springer själv ut med pengar.
någon som vet vad det är för serie ? troligtvis någon ny , och tror den var svensk eller dansk ?
Söker en tecknad serie som ja inte kommer ihåg vilken kanal den gick på.
Den handlade iaf om en (kanske 2) person/er som reste tillbaka i tiden och utforskade och ändrade i historian så den blev som idag tex: Dom knäckte näsan på Sfinx
Tror dom även var med i Napoleon, Monalisa och även lutande tornet i pisa.
Gick endera slutet på 90- eller början på 00-.
Nån som kommer ihåg namnet på den serien? letat som ett tok.
Det är inte Fairly Oddparents eller Mr. Peabody and Sherman jag söker iaf.