Hejhej!
Jag är på jakt efter en tv-serie som jag såg för runt fem år sen på TV4, tror jag iallafall.
Den handlar om tre snubbar som renoverar en stor kåk. En av huvudpersonerna är Robson Green, som bla är med i Mord i sinnet...
Söker namnet på ett program som gick på SVT för 3-4 år sedan, har visst gått i repris. Det handlade om lite efterblivna personer som jobbade på någon typ av återvinningsstation i skåne, väldigt underhållande.
Tacksam för svar.
Söker namnet på ett program som gick på SVT för 3-4 år sedan, har visst gått i repris. Det handlade om lite efterblivna personer som jobbade på någon typ av återvinningsstation i skåne, väldigt underhållande.
Tacksam för svar.
Hej hå, jag söker efter en serie som en polare berättade om. Det jag kommer ihåg var att det handlade om en kille som återupplevde samma dag hela tiden fas t hans minne hade han kvar. Så han har liksom en dag på sig att lösa allting. Stort tack om någon fattar / vet vad vilken jag syftar på.
Hej hå, jag söker efter en serie som en polare berättade om. Det jag kommer ihåg var att det handlade om en kille som återupplevde samma dag hela tiden fas t hans minne hade han kvar. Så han har liksom en dag på sig att lösa allting. Stort tack om någon fattar / vet vad vilken jag syftar på.
En film på just det temat är ju 'Måndag hela veckan' ('Groundhog day') med Bill Murray och Andie MacDowell i huvudrollerna. Antar dock att det inte är rätt svar här... (men en väldigt rolig film är det i alla fall - Bill Murray är i toppform!).