2007-03-05, 12:29
Medlem
Söker tv-serie...

Hejhej!
Jag är på jakt efter en tv-serie som jag såg för runt fem år sen på TV4, tror jag iallafall.
Den handlar om tre snubbar som renoverar en stor kåk. En av huvudpersonerna är Robson Green, som bla är med i Mord i sinnet...
Citera
2007-03-05, 12:35
Medlem
Punchlines avatar
http://imdb.com/name/nm0338292/

Och främst:http://www.flashback.org/showthread.php?t=411957
Citera
2007-03-05, 15:27
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zekev
Söker namnet på ett program som gick på SVT för 3-4 år sedan, har visst gått i repris. Det handlade om lite efterblivna personer som jobbade på någon typ av återvinningsstation i skåne, väldigt underhållande.
Tacksam för svar.

Du måste mena Blådårar
Citera
2007-03-05, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Du måste mena Blådårar

He, he en gliring åt MFF? Nej det var inte blådårar jag var ute efter.
Citera
2007-03-05, 21:36
Medlem
Permafrosts avatar
Citat:
Söker namnet på ett program som gick på SVT för 3-4 år sedan, har visst gått i repris. Det handlade om lite efterblivna personer som jobbade på någon typ av återvinningsstation i skåne, väldigt underhållande.
Tacksam för svar.

En dåres paradis, om jag icke missminner mig.
Citera
2007-03-06, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Permafrost
En dåres paradis, om jag icke missminner mig.

Så var det nog! Tackar och bockar!
Återstår bara att se var man kan hitta dokumetären.
Citera
2007-03-06, 11:34
Medlem
erikbes avatar
Citat:
He, he en gliring åt MFF? Nej det var inte blådårar jag var ute efter.

Katjing!
Citera
2007-03-06, 16:01
Medlem
Söker orginaltitel på svt's barn program "blå huset" aka fru doddy veterinär. Att den är fransk vet jag men det är allt.

Är även grymt intresserad av att få fram dem svenska lyricsen till intro låten.
Citera
2007-03-06, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Permafrost
Highlander: The Animated Series http://en.wikipedia.org/wiki/Highlander:_The_Animated_Series
Det var inte Highlander jag menade.
Citera
2007-03-07, 13:18
Medlem
Herr_Greens avatar
Hej hå, jag söker efter en serie som en polare berättade om. Det jag kommer ihåg var att det handlade om en kille som återupplevde samma dag hela tiden fas t hans minne hade han kvar. Så han har liksom en dag på sig att lösa allting. Stort tack om någon fattar / vet vad vilken jag syftar på.
Citera
2007-03-07, 13:20
Medlem
Rauzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Green
Hej hå, jag söker efter en serie som en polare berättade om. Det jag kommer ihåg var att det handlade om en kille som återupplevde samma dag hela tiden fas t hans minne hade han kvar. Så han har liksom en dag på sig att lösa allting. Stort tack om någon fattar / vet vad vilken jag syftar på.
Daybreak?
Citera
2007-03-07, 13:44
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Green

En film på just det temat är ju 'Måndag hela veckan' ('Groundhog day') med Bill Murray och Andie MacDowell i huvudrollerna. Antar dock att det inte är rätt svar här... (men en väldigt rolig film är det i alla fall - Bill Murray är i toppform!).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in