2008-07-19, 11:33
Medlem
psyk0ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ofxdisco
Min flickvän pratar om en tecknad serie hon minns vagt.
Den handlade typ om en grön vampyrfamilj. Jag har ingen som helst aning om vad det kan vara för serie.
Inte heller gick det bra att googla fram nåt. Har någon här en susning eller är det här nåt min tjej har hittat på?

Gissar på att den visades på cartoon network eller dyl runt början på 90talet.

Jag kommer också ihåg den, kommer dock inte ihåg vad den hette tyvärr.
Har för mig att den gick samtidigt som Darkwingduck.
Citera
2008-07-19, 16:10
Medlem
Claritys avatar
såg för några månader sedan en dokumentär om väldigt farliga fängesler. Har för mig att det rörde sig om någon stans neråt i Syd Afrika.

Kan ha varit National Geographic eller BBC som hade gjort dokumentären. Man fick se hur det var inne i själva fängelset samt lite runt omkring i städerna.

Fanns även en viss person som var extra farlig i fängelset som tydligen gavs någon kille för att ha sex med.

Någon som vet vilken dokumentär jag menar? Vore jätte bra om någon visste
Citera
2008-07-19, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ralph Wiggum
http://www.imdb.com/title/tt0108904/episodes

ojävla. var första sidan jag kollade, men hittade inte att då.. men tack!
Citera
2008-07-20, 01:50
Avslutad
Är det någon som kommer ihåg en tecknad tv-serie som gick i början (mitten?) på 90-talet. Det var massa olika djur som hade något slags race typ. Minns det mycket vagt. Uppskattas om någon vet vad jag snackar om.
Citera
2008-07-20, 02:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Field
Är det någon som kommer ihåg en tecknad tv-serie som gick i början (mitten?) på 90-talet. Det var massa olika djur som hade något slags race typ. Minns det mycket vagt. Uppskattas om någon vet vad jag snackar om.

känner också igen det. men inte vad det heter.
Citera
2008-07-20, 12:58
Medlem
offe_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Field

Djungelpatrullen?
Nämndes för ngn månad sedan
Citera
2008-07-20, 22:48
Medlem
TheChefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offe_man
Djungelpatrullen?
Nämndes för ngn månad sedan

Har du nån aning om vad det hette på engelska?
Citera
2008-07-20, 23:39
Medlem
offe_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheChef
Har du nån aning om vad det hette på engelska?

Osäker. . Läs
https://www.flashback.org/showpost.php?p=11741316&postcount=1536
Citera
2008-07-21, 14:33
Medlem
Seriouskais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ofxdisco
Min flickvän pratar om en tecknad serie hon minns vagt.
Den handlade typ om en grön vampyrfamilj. Jag har ingen som helst aning om vad det kan vara för serie.
Inte heller gick det bra att googla fram nåt. Har någon här en susning eller är det här nåt min tjej har hittat på?

Gissar på att den visades på cartoon network eller dyl runt början på 90talet.

Jag minns vagt en serie som gick på cartoon network när jag var runt 6-7 bast, har för mig det var gröna vampyrer med i den iaf...

Har ingen aningen vad den hette men vampyrerna var goda och käkade bara tomatsås typ, men sen fanns det onda vampyrer som drack blod men det fick man aldrig se.

Btw någon som vet om Alfred J. Kwak finns på torrent med svenskt tal? Jag tvivlar men uppskattar om nån vet ^^
Citera
2008-07-21, 20:59
Medlem
akejs avatar
Jag söker en serie som jag såg senast för några år sedan. Den går ut på att en kille ska gå på en date med en tjej. En kompis till denna killen kan se och höra allt som händer under daten och han ska hjälpa killen som är på daten. Under datens gång får de två killarna olika "uppdrag" som de ska utföra, ex. göra konstiga ljud ifrån sig. Om de gör dessa "uppdrag" tjänar de extra pengar. Om man efter daten blir hembjuden till tjejen tjänar man pengar. Det är två par som gör det samtidigt och det gäller att tjäna så mycket pengar som möjligt.

Svårt att förklara, hoppas att ni förstår ändå
Citera
2008-07-21, 21:09
Medlem
solid302s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akej
Jag söker en serie som jag såg senast för några år sedan. Den går ut på att en kille ska gå på en date med en tjej. En kompis till denna killen kan se och höra allt som händer under daten och han ska hjälpa killen som är på daten. Under datens gång får de två killarna olika "uppdrag" som de ska utföra, ex. göra konstiga ljud ifrån sig. Om de gör dessa "uppdrag" tjänar de extra pengar. Om man efter daten blir hembjuden till tjejen tjänar man pengar. Det är två par som gör det samtidigt och det gäller att tjäna så mycket pengar som möjligt.

Svårt att förklara, hoppas att ni förstår ändå
Den var ju på MTV, jag tror serien hetter "Wanna come in"
Citera
2008-07-23, 12:50
Medlem
Grantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DysEleHrt
Söker namn på en serie -Discovery Channel
Jag har glömt namnet på en serie som visades (visas(?)) på Discovery Channel. Det är ett tekniskt team som bygger robotar med identisk likhet till rovdjur. Inte till utseendet givetvis, men kraft och rörelse. Därefter simulerar de dessa två robotar i en kamp mot varandra för att se vem som vinner.

Som topic lyder. Vad heter serien?

Den heter "Animal Face-Off".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in