2006-12-06, 21:06
Medlem
Är det sant att man har fått en hjärnblödning om man tatt en fet dos och får fett ont i huvet.
Någon som har fått det????
Citera
2006-12-06, 21:16
Medlem
SpongeBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ice-(TWENTY)
Är det sant att man har fått en hjärnblödning om man tatt en fet dos och får fett ont i huvet.

Ta det lugnt, har hänt mig ett par gånger och tror inte det är nån hjärnblödning. Kan bero på flera saker, att man tagit lite förmycke eller ätit och sovit dåligt skulle jag tro, jag har iaf inte fått några allvarliga men efter dom gångerna jag fått jävligt ont i huvudet
Citera
2006-12-06, 21:20
Bannlyst
Citat:

Jag brukar få det om jag inte äter riktigt innan jag tar en fet dos. Tar man en liten så brukar det vara lugnt.
Citera
2006-12-06, 21:30
Medlem
Rokos avatar
Mitt huvud bankar nu, är redigt påtänd..

Slår dock inte i mig tjacket, när man gör det tror jag det finns större risk till hjärnblödning.
Citera
2006-12-06, 21:31
Medlem
va???
nää
sluta , fan ni får mej att nojja sönder
Citera
2006-12-06, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jovialisk
va???
nää
sluta , fan ni får mej att nojja sönder

Jag vet en kille som ficj hjärnblödning av att bomba en 0,7a
he he fuck it everybody got to go sometime. hahahaha
Citera
2006-12-06, 21:46
Bannlyst
Citat:

jag har fått ont i huvudet en 3-4 gånger av att ta en stor panna, men inget speciellt jag har lidit av efteråt så hjärnblödning lär det inte vara =)
Citera
2006-12-06, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av methodmanz
jag har fått ont i huvudet en 3-4 gånger av att ta en stor panna, men inget speciellt jag har lidit av efteråt så hjärnblödning lär det inte vara =)

Men av vad jag har hört så kan man ha hjärnblödning utan att veta om det. man liksom bara ramlar ihop och dör en dag.
jag slog i mej en 0,5a 80 % en gång och då hade jag fett ont i huvet heka kvällen.
Citera
2006-12-06, 22:01
Medlem
Citat:

säkert som med allt annat.. så länge du har anlagen så kan det hända.. men det skulle säkert hänt ändå
Citera
2006-12-07, 08:55
Medlem
Citat:
Jag vet en kille som ficj hjärnblödning av att bomba en 0,7a
he he fuck it everybody got to go sometime. hahahaha

igår skrämde du skiten ur mig men idag känner jag mig normal och så vitt jag vet lever jag ännu , tyckte det lät logiskt att jag skulle dö av hjärnblödning då min morfar gjorde det , nästa gång du skriver något flippat inlägg livrädd då jävlar .... haha
ingen hjärtatack lr hjärnblödning har jag fått , och om jag nu skulle få det , ja då är det väll priset man får betala för och knarka och vist fan är det värt det ( det får man väll äta upp nästa gång man ligger på " dödsbädden " som själv bäddat , hahah

peace and love .
Citera
2006-12-07, 15:36
Medlem
Odessas avatar
Två st jag känner har fått hjärnblödningar pga Amfetamin ingen av dem skjuter. Passa er för högre doser bara så är det lite mindre farligt.
Citera
2006-12-07, 15:50
Medlem
Arkomanns avatar
Kan man inte få små hjärnblödningar, som inte är direkt livshotande, då?

För jag hade varit uppe en vecka en gång, tagit en fix och rökt en fet holk, varefter jag kände mig litet för seg i huvudet, så jag bombade en massa tjack och fick myrkrypningar upp i skalpen och hela huvudet bultade. Eftersom jag var så bäng på holken, så blev jag rädd och föreställde mig en mindre hjärnblödning, då jag inte heller verkade bli mycket smartare av tjacket, vilket jag faktiskt förväntat mig trots den stora sömnbristen, men hur som helst kan jag blanda ihop choklad med vanilj och kyckling med tonfisk, så någonting har jag definitivt skadat!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in