2006-12-07, 15:59
Medlem
Odessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Kan man inte få små hjärnblödningar, som inte är direkt livshotande, då?

För jag hade varit uppe en vecka en gång, tagit en fix och rökt en fet holk, varefter jag kände mig litet för seg i huvudet, så jag bombade en massa tjack och fick myrkrypningar upp i skalpen och hela huvudet bultade. Eftersom jag var så bäng på holken, så blev jag rädd och föreställde mig en mindre hjärnblödning, då jag inte heller verkade bli mycket smartare av tjacket, vilket jag faktiskt förväntat mig trots den stora sömnbristen, men hur som helst kan jag blanda ihop choklad med vanilj och kyckling med tonfisk, så någonting har jag definitivt skadat!

Med en hjärnblödning brukar det finnas ett krampanfall inblandat. Givetvis finns det mildare blödningar men i nästan alla fall kommer krampen oxå vad jag förstått. Kan ha fel där dock.
Citera
2006-12-07, 16:02
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odessa
Med en hjärnblödning brukar det finnas ett krampanfall inblandat. Givetvis finns det mildare blödningar men i nästan alla fall kommer krampen oxå vad jag förstått. Kan ha fel där dock.

OK, då är det någon annan skada.
Citera
2006-12-07, 16:18
Medlem
Odessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
OK, då är det någon annan skada.

Vi som gillar CS droger får ta en del skumma upplevelser
Citera
2006-12-07, 16:49
Medlem
Knarka försiktigt. Blodet pumpar väl runt rätt fort under ett tjackrus och man vet aldrig vad som finns i tjacket som finns i sverige.
Citera
2006-12-07, 16:52
Medlem
Odessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cpslck
Knarka försiktigt. Blodet pumpar väl runt rätt fort under ett tjackrus och man vet aldrig vad som finns i tjacket som finns i sverige.

Det jag tog igår fick igång pulsen. Det händer aldrig att min puls ökar längre. Så fick jag AT oxå, det får jag väldigt sällan. Så nej man vet inte alltid vad som finns i. Finns ju knep och kolla det men orka...
Citera
2006-12-07, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cpslck

Ja när man tar tjack pumpar böodet fortare och samtidigt krymper venerna, detta är ingen bra blandning, ibland blir trycket för stort och då kan man få en hjärnblödning.,
Citera
2006-12-07, 17:02
Medlem
Odessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ice-(TWENTY)
Ja när man tar tjack pumpar böodet fortare och samtidigt krymper venerna, detta är ingen bra blandning, ibland blir trycket för stort och då kan man få en hjärnblödning.,

Det är inte särskilt vanligt men det förekommer
Citera
2006-12-10, 08:18
Medlem
Kan rekomendera att ni ökar erat selenintag litet om ni är oroliga för hjärt/hjärn-blödningar. Sen kan man få smärta för att kärlen i hjärnan vidgar eller drar ihop sig. Vet att centralstimulanta har triggat extrema migränanfall för mig. Inte trevligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in