2006-12-06, 18:48
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Har nu hört denna rykte alldelles för länge och kan verkligen inte lista ut vad fan det är, har hört det från både vuxna och ungdomar om en händelse som kommer äga rum den 11 sep i etiopien, tydligen så får man ledtrådar från olika tidnigar o sånt, ingen aning men är det nån som vet vad jag pratar om?

Det skulle tydligen vara nått stort, där världens kulturer och religioner skulle smälta samman i en hel månad.!

vet inte ens om den är postad rätt här!
Citera
2006-12-06, 19:20
Medlem
Utomjordlingarna kommer!
Citera
2006-12-07, 18:08
Medlem
woodsboros avatar
detta låter ju onekligen spännande.
hur länge har du vetat detta?
i vilka tidningar får man ledtrådar?
Citera
2006-12-07, 19:10
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woodsboro
detta låter ju onekligen spännande.
hur länge har du vetat detta?
i vilka tidningar får man ledtrådar?

Har vetat det här i kanske 2 veckor nu, min kusin har faktist lite av ledtrådarna, ska se om jag kan låna den, scanna den, och posta här.
Konstigt att ingen vet, har stött på nu väldigt många människor, okända som kända som har bekrfäftat detta men ingen vet vad det är egentligen!
Citera
2006-12-07, 19:13
Moderator
Ruskigbusss avatar
Ja, det var ju en väl bevarad hemlighet.

Det Gregorianska (Koptiska) nyåret börjar den 11 september (enl vår kalender).
http://www.selamta.net/Ethiopian%20Calendar.htm
Citera
2006-12-08, 10:05
Medlem
Carpe Diems avatar
Religion -> Konspirationer
/mod.
Citera
2006-12-08, 11:09
Medlem
Bulawayos avatar
Detta är allt annat än en konspiration. Ingenting annat än det etiopiska millennieskiftet.
Citera
2006-12-08, 13:45
Medlem
Några fler i vår del av världen än förvirrade rastafaris som bryr sig om denna händelse?
Citera
2006-12-09, 23:52
Medlem
FreeWilhelmFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulawayo
Detta är allt annat än en konspiration. Ingenting annat än det etiopiska millennieskiftet.

"and there are only 693776 days to Ethiopian millennium" yeah right.........näe, det är helt klart planetX ( www.zetatalk.com )som kommer nästar år så samlas eliten där med all topputrustning å grejjer för å starta en ny civilisation efter polskiftet/naturkatastroferna
Citera
2006-12-10, 00:21
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulawayo
Fan, den var du först med!

Kanske är det sånt där fat camp för tjockisar som ska svälta sig smala medans de springer ifrån lejon, 45 grader i skuggan.
Citera
2006-12-10, 09:35
Medlem
Enligt vissa *hatar de orden* så finns furbundsarken i Etiopien
Citera
2006-12-12, 10:56
Medlem
Bulawayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeWilhelmFree
"and there are only 693776 days to Ethiopian millennium" yeah right.........näe, det är helt klart planetX ( www.zetatalk.com )som kommer nästar år så samlas eliten där med all topputrustning å grejjer för å starta en ny civilisation efter polskiftet/naturkatastroferna

Så måste det ju vara...eller så är det Nancy som lider av grava psykoser. Jag trodde inte att den där sidan fanns kvar efter alla år av misslyckade utomjordlingsprofetior, men tydligen hade jag fel.

Annars kan du ju läsa det här. Ungefär i samma nivå, men inte riktigt lika galet.

Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Fan, den var du först med!

Kanske är det sånt där fat camp för tjockisar som ska svälta sig smala medans de springer ifrån lejon, 45 grader i skuggan.

Låter farligt. Numera har vi ju även somaliska islamister där i krokarna, utöver de krigslystna lejonen. Jag fick för mig att det ska vara något slags fredsprojekt eller nåt i den stilen. Låter alltid lika gulligt och fint, men resultaten brukar väl i regel lysa med sin frånvaro, olyckligtvis.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in