2006-12-12, 14:41
Medlem
FreeWilhelmFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulawayo
Så måste det ju vara...eller så är det Nancy som lider av grava psykoser. Jag trodde inte att den där sidan fanns kvar efter alla år av misslyckade utomjordlingsprofetior, men tydligen hade jag fel.

Annars kan du ju läsa det här. Ungefär i samma nivå, men inte riktigt lika galet.

PlanetX kommer AAHHH1!!! Nancy lever vidare, på

www.godlikeproductions.com

som för övrigt är världens konspirationsteorielits mötesplats.....
Citera
2006-12-14, 14:09
Medlem
Bulawayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeWilhelmFree
PlanetX kommer AAHHH1!!! Nancy lever vidare, på

www.godlikeproductions.com

som för övrigt är världens konspirationsteorielits mötesplats.....

Jag har sett den där sidan förut ja, men har alltid skyndat mig vidare efter att ha fått epilepsikänningar. Nu hade jag emellertid tur igår och hittade den utomordentligt roliga "jag är en utomjordling - fråga mig vad som helst"-tråden. Skrattsalvor utlovas
Citera
2006-12-23, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Enligt vissa *hatar de orden* så finns furbundsarken i Etiopien

Förbundsarken (De 10 budorden)
Citera
2006-12-23, 10:14
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulawayo
Låter farligt. Numera har vi ju även somaliska islamister där i krokarna, utöver de krigslystna lejonen. Jag fick för mig att det ska vara något slags fredsprojekt eller nåt i den stilen. Låter alltid lika gulligt och fint, men resultaten brukar väl i regel lysa med sin frånvaro, olyckligtvis.
Kan det inte vara så att den etiopiska armén visar vad man kan göra med sovjettränade soldater och T-tanks? I synnerhet om de möter tjackpundare på gulliga små japanska pickups tillverkade för den arabiska marknaden med betydligt lägre trafiksäkerhetskrav.

MVH
/HL

P.S. Nu måste jag dammsuga alla billighetsaffärer på 2000-dricksglas och sälja vidare till etiopierna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in