2006-12-05, 21:44
Bannlyst
Vänner,

Jag har en fru som är lite småpryd ibland. Men nu har hon hintat att hon kanske kan tänka sig att kolla på lite porrfilm för att krydda sexlivet.

Nu till mina tankar...

1. Hon vill inte ha någon film som är FÖR extrem. Alltså gärna M-F med folk som har sex. Inte svenskt helst...

2. Jag vill ju gärna att det är en film som får henne att vilja utveckla vårt sexliv, så det får gärna vara lite oral, anal och till och med trekanter inblandat.

3. Jag vet att det låter töntigt, men jag behöver tips på filmer som kan funka!

På förhand, tack för hjälpen!
Citera
2006-12-06, 02:33
Medlem
Ämnet har avhandlats mååånga gånger tidigare.

Porrfilm för tjejer/kvinnor är svårt. Tro mig, jag jobbar i porrvideobutik sedan ganska många år tillbaka, så jag vet att det inte finns några säkra kort. Folk har olika smak, helt enkelt.

Jag brukar rekommendera "Tristan Taormino's Ultimate Guide to Anal Sex for Women" som en bra film. Den har en lustig pedagogisk ton och är filmad med lite dokumentärkänsla. Dessutom har den ett par sanslöst heta scener med bl.a. Nacho Vidal och Chloe Nicole.

Om man inte hittar något sådant så kan kanske en eller annan tidig film med Rocco och Buttman passa? Jag tänker på sådana filmer som "Face Dance" eller de mer typiska "Buttman's European Vacation". De är snygga och sexiga och innehåller det du efterfrågar.

Det finns en del förment "kvinnovänliga" filmer från Private, och man brukar ibland rekommendera filmer av Michael Ninn mfl, men jag tror inte på "softcore" för kvinnor. Max's har en serie som heter "hjärtslag", som de menar är kvinnovänlig, men jag tycker den är skräp.
Citera
2006-12-06, 02:35
Medlem
Samtliga Buttman-filmer passar svinigt bra!!

Testa med dem och berätta sen hur det gick
Citera
2006-12-06, 02:48
Medlem
Don Fadäsos avatar
Varför inte helt enkelt köpa en samling - typ Gigant av MAX? Då får ni lite av varje - vilket kan vara lite spännande.
Citera
2006-12-06, 09:19
Medlem
Julrea

Såg häromdan att bestseller kränger ut filmer ur sin serie "Filmer för henne och honom" till julpris.
http://www.bseller.com/jul06/
Har själv någar av de filmerna och de har funkat bra för frugan (och mig)
Citera
2006-12-06, 09:29
Medlem
speedfreeks avatar
Mycket av Marc Dorcel är kanon för damer.
Le journal d'infirmiere (en sjuksköterskas dagbok)
Labyrinthe
La Marionette

osv.

edit: http://www.flashback.org/showthread.php?t=316642
Citera
2006-12-06, 17:17
Bannlyst
Tack för alla tips! Får surfar runt bland förslagen och se vad som kan passa!
Citera
2006-12-06, 17:23
Medlem
Daineas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don Fadäso
Varför inte helt enkelt köpa en samling - typ Gigant av MAX? Då får ni lite av varje - vilket kan vara lite spännande.

Med all respekt: det skulle jag inte rekommendera; av mina flickvänner så är det bara en enda som inte haft något emot filmer utan sammanhängande handling (hon spelade senare in några filmer själv...), så mitt tips är att satsa på något som åtminstone till viss del har någon typ av handling.
Citera
2006-12-06, 18:17
Medlem
Woffeltoffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dainea
Med all respekt: det skulle jag inte rekommendera; av mina flickvänner så är det bara en enda som inte haft något emot filmer utan sammanhängande handling (hon spelade senare in några filmer själv...), så mitt tips är att satsa på något som åtminstone till viss del har någon typ av handling.

Stackarn.. då måste han ju plåga sig igenom handlingen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in