Tack för alla svar.
Citat:
Ursprungligen postat av nop
Det finns nikotinfria alternativ som brinner bra om du måste blanda det. * rent är att föredra annars * ... eller varför inte skaffa en vaporizer?
Annars kan du rosta tobak, med hyffsat resultat, eller baka en äcklig space cake och trycka in skiten i kakhålet!
Okej, har aldrig hörttalas om nikotinfria, vad heter de och vart finns de?
Jag har funderat på en vaporizer eller något annat kul (en bong kanske?) men det är ju skönast med att röka en spliff, lite småmysigt att mekka dessutom
När man rostar blöter man ciggen och sedan eldar på den va, eller har jag fel? Förklara gärna och försvinner nikotinet då (hört att det bara gör smaken godare eller något sånt)?
Att baka en kaka varje gång vet jag inte om jag är så sugen på, dessutom går det åt så mycket mer.
Citat:
Ursprungligen postat av Bates__
Jag håller inte på med röka, men jag frågade en ganska så inbiten polare och han brukar tydligen blanda med olika thé sorter ibland, han föredrar att röka weed rent, men med hasch blandar han med thé, han är ochså helt nikotinfri, och röker endast det "fina".
Hm, röka te? Hur blir det, brinner det bra, smakar det okej? Låter inte så gott enligt mig men man kan ju alltid pröva.