Heaven And Hell
Blind Guardian
Motrhead
REO Speedwagon
The Australian Pink Floyd Show
Trouble
Kreator
U.D.O
Suzi Quattro
Gov't Mule
Hardcore Superstar
Black Oak Arkansas
Thunder
The Answer
Axel Rudi Pell
Circus Maximus
Randy Piper's Animal
Tokyo Dragons
Eldritch
Lion's Share
Falconer
Heaven and Hell r en ypperlig headliner, en eloge till SRF fr den bokningen. Sen var det inte s mycket att hja p gonbrynen fr, men U.D.O, Motrhead och Kreator r stabila band som fungerar i alla vder. Hardcore Superstar r vrda en strre scen n frra ret. Randy Piper's Animal r skert nt fr dem som gillar WASP. Blind Guardian sg tydligen senast nr de var hr i hstas, s jag r frvnad ver att de blev bokade men tyskofilerna r skert njda.
S vilka blir de vriga huvudbanden? Aerosmith slpper nytt i vr, s om de kommer ver hit till sommarn fr en festivalsvng kan de skert vara intressanta.
Heaven And Hell
Blind Guardian
Motrhead
REO Speedwagon
The Australian Pink Floyd Show
Trouble
Kreator
U.D.O
Suzi Quattro
Gov't Mule
Hardcore Superstar
Black Oak Arkansas
Thunder
The Answer
Axel Rudi Pell
Circus Maximus
Randy Piper's Animal Tokyo Dragons
Eldritch
Lion's Share
Falconer
[...]
Jag fick en skiva med Tokyo Dragons av Bosse p 106,7 Rockklassiker. Vgar man spela den tro?
Låter som en riktigt dålig line-up i år, men jag kanske ändå drar för Motörhead och Kreator.
Blind Guardian väcker ju minnen till liv också, när man var 14 och satt med Dungeons & Dragons.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!