• 1
  • 2
2006-12-03, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CDP
Bra tråd.

Det är definitivt dumt att sluta spela vissa händer bara för att man förlorar pengar på dem, då dessa i allra högsta grad bidrar till att de händer som genererar inkomst får mer action.
I mitt fall har po hjälpt mig att bli en bättre spelare genom att uppmärksamma mig på överspelade händer som AQ & AJ som exempel. Efter att ha fått egen statistik har jag ändrat och spelar dessa händer med större uppmärksamhet och har lyckats få krafigt rött till nära +/-0 f.n.

Även när man har nedåtperioder och det känns som riggat botar po det, där kan man få svart på vitt att man tiltat och inget annat. Faktum är att de med po aldrig gnäller mer om rigg sen de ser sanningen i sin egen statistik.

Provkör de 300 provhänderna alla ni som inte provat. Vilken nivå eller hur ofta ni spelar har ingen betydelse, spelet blir otroligt mycket roligare och lärorikt när man får tillgång till så mycket info. Man kan t o m spela upp spelade händer mm, ett asa-schysst och självklart progg för den medvetne pokerspelaren.
Och nej, jag är inte anställd eller har nåt med po att göra annat än som användare, programmet är svenskt dock med en personlig support i egen tråd på pokerforum.
Citera
2006-12-04, 15:59
Medlem
Hayezs avatar
Det stämmer helt klart att man inte ska fundera för mycket över att man förlorar si och så mycket med vissa starthänder då det är väldigt värdefullt att höja med fler händer än A10+ och TT+. Dessutom kan det behövas väldigt många händer för att faktiskt veta om, och hur mycket man går plus på att spela t.ex. 56s.

Angående hur man ska få tag på programmet så håller jag med alla som föreslår att man spelar till sig det genom att ta del av något av erbjudandena som finnns på Poker Office hemsida. Vissa är väldigt lätta och borde inte ta längre tid en en eftermiddag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in