• 1
  • 2
2006-12-03, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Murphyes
jag undrar ifall Johnny Depp knarkat en del själv i och med att han umgicks med John Frusciante under hans Prime Time knarkperiod . visst finns det ett klipp där John skjuter heroin och den misstänkte filmaren är Depp? Vore roligt att se det.

Johnny Depp har nog inte knarkat mer än någon annan Hollywoodstjärna.

THE END
Citera
2007-02-15, 19:06
Medlem
Jo Johnny Depp har tagit droger men de va när han ar ung, började väl när han va 16, vet inte när han slutade, stod inget om de och jag orkar inte läsa allt =)

Johnny Depp's fan site
Citera
2007-02-16, 00:32
Medlem
dcafes avatar
Meskalin är den drog som en gång gavs namnet Psykadelika vilket sedan kom att gälla alla droger med meskalinliknande effekter (för er som gilalr lite historia).

Eter är faktiskt ganska intresant då det är det enda lösningsmedel som kan administreras utan att man löper någon överdriven risk att bli ett drägglande spädbarn för alltid. Ruset påminner förvånansvärt mycket om det som Salvinorin A ger (i alla fall om man jämför höga doser av de båda ämnena).

Att som i filmen hävda att det inte märks att man fått i sig Eter då man främst framstår som alkoholpåverkad är bara rent bullshit dock. Av flera skäl. Dels att ruset är ganska kortvarigt efter att du slutat inhalera (det kan dock drickas om du löser det i alkohol innan) att du knappast hinenr gå omkring särskilt mycket. Dels att du inte har särskilt roligt om du försöker använda ämnet så. Men främst så stinker du starkt av eter (väldigt påtaglig kemisk doft som påminner mycket om thinner), ingen missar att du fått i dig något om dom överhuvudtaget vistas i samma hus.
Citera
2007-02-16, 00:46
Medlem
speedracers avatar
Eter är ett trevligt berusningsmedel som luktar vackert. Jag tycker det är svagt psykedeliskt, och förutom det så känner man en starkt avdomnad känsla i kroppen samt en "high" känsla.

En kul grej till förfesten, eller när man nu vill krydda till det lite.

Om man kan dricka det lämnar jag osagt...
Citera
2007-02-16, 01:37
Medlem
dcafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedracer
Om man kan dricka det lämnar jag osagt...

Jodå funkar utmärkt. Var vanligt i USA en gång i tiden att sositetskvinnor drack eterlösningar då det ansågs ofint att dricka alkohol. Starkt beroende och förvirrade blev dom av det. Hur man sen kunde anse att det var ok att dricka eterlösningar som inehöll alkohol istället för alkohol framgår inte av de texter jag läst i frågan....
Citera
2007-02-16, 01:45
Medlem
Pyth0Ns avatar
I ett avsnitt av grattis världen så prövade väl Filip dricka eter om jag inte missminner mig?
Citera
2007-02-16, 01:55
Medlem
speedracers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dcafe
Jodå funkar utmärkt. Var vanligt i USA en gång i tiden att sositetskvinnor drack eterlösningar då det ansågs ofint att dricka alkohol. Starkt beroende och förvirrade blev dom av det. Hur man sen kunde anse att det var ok att dricka eterlösningar som inehöll alkohol istället för alkohol framgår inte av de texter jag läst i frågan....

Du råkar inte veta något litet smarrigt recept man kan blanda ihop på förkröket?

Låter sjukt som fan, men det måste självklart testas. Förresten det du sa, det var det jag hade hört talas om. Då måste det väl vara sant.

EDIT: Sorry för offtopic, men jag måste visa er den här roliga videon på Fredryk Phox när han inhalerar massa eter, och sedan går och bowlar:

Lite Jackass-varning på denna videon!

http://video.google.com/videoplay?do...q=Fredryk+Phox

Skön snubbe, gör många roliga videos.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in