Flashback bygger pepparkakshus!
2007-10-24, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManicFreedom
Ja, det är värt det.

så det drar inte fortfarande 60% i cpu och ramminne?
2007-10-24, 22:28
Medlem
Bar57s avatar
Utforskaren hänger sig!

Halloj!

Jag köpte min dator via Dustin, förinstallerat Vista Home Premium!
Allt fungerar bra förutom när jag högerklickar på filer, försöker kopiera och allmänt markera filer, för ibland hänger sig då hela utforskaren, utan anledning ibland hänger sig pisset tre gånger i rad, ibland inte en enda gång under en session. Blir fan galen. Explorer.exe är det som stängs ner och måste starta om..!
Vilket är jävligt störande, någon som vet vad man kan göra?

Dessutom upplevt sega uppstarter, och att datorn tänker väldigt ofta trots att jag inte använder något program...Har mycket ledigt ram och inga onödig program som drar någon kraft!

Vill helst ha hjälp med utforskaren, någon som vet?
2007-10-24, 22:30
Medlem
Ingen av er som kan fixa en produktnyckel till Windows Vista Ultimate (SV) OEM? Jag kan fixa andra serials om ni behöver något. Tankande ner nowarez realeasen på powerbits.org förut
2007-10-25, 09:04
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel_021
så det drar inte fortfarande 60% i cpu och ramminne?
Det har aldrig dragit 60% CPU hos mig, och om jag hade fått bestämma så hade det dragit 90% minne. När ska folk fatta att ledigt RAM är bortkastat RAM?
2007-10-25, 09:06
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PirateHook
Funkar det bara att få Windows Experience resultatet till 2.0 när Vista inte är aktiverat?
Det har legat på lite över 4 på min halvgamla dator ända sen jag installerade det, och mitt aktiverades inte de tre första veckorna.
2007-10-25, 11:32
Medlem
RELEASE NOTES:
Nowares pressenterat Windows vista ultimate x32 swe v.07.04 Build 09:

Testade ett crack som kallas HandyOEM men de står bara "Installationspaketet kunde inte öppnas programvaruförsäljaren för att bekräfta att det är ett giltigt paket för Windows Installer"

Kollar man under System så framgår: 15dagar kvar att aktivera. Produktnyckeln fungerar inte heller. Har även testat Paradox cracken. Körde en massa register cleaners igår men vet inte om de har med saken att göra. Kan det saknas någon regnyckel.

Vore mycket tacksam för hjälp då en ominstallation är krävande pga av all programvara och codecs på disken. Grejen är att mitt Vista har vart aktiverat med produktnyckel
2007-10-25, 17:52
Medlem
Precis införskaffat ny dator med Vista installerat...

Hur är det med säkerheten?

*Har installerat NOD32
*Bör jag installera Outpost Firewall som vanligt?

Vad mer bör jag göra för att styra upp systemet??
2007-10-25, 17:57
Medlem
Detta aktiverar alla Vista versioner! De bästa fungerande programmet

http://rapidshare.com/files/56668380..._2.1.2.1.2.rar
2007-10-26, 13:51
Medlem
catlands avatar
Finns det någon Vistatorrent som inte kör den retarderade bootloadern? Min Mac fick fnatt och trodde dessutom att den var en Dell.
2007-10-27, 16:57
Medlem
Blaeckvards avatar
Jag får inte BitComet att funka i mitt vista premium.
Någon annan med samma problem?
2007-10-27, 21:08
Medlem
Nvida-kort + Vista

Tjena

Har ett litet problem. Behöver installera några hotfixes för att mitt Nvidia-kort ska fungera som det ska.
Följande: http://www.nvidia.com/object/windows..._hotfixes.html

Den första av dem är installerad. Den andra behöver jag inte för jag kör inte SLI.
Den tredje och den fjärde vill inte installeras och jag undrar varför? Felmeddelandet jag får är: "Uppdateringen gäller inte för datorn".
Uppdateringen är för x86 och jag kör den versionen av Vista. Så varför blir det såhär?
Kan även nämna att jag har rätt Forceware: "ForceWare Release 163" och jag har GeForce 7950GT.
Help plz!!
2007-10-27, 21:11
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaeckvard
Jag får inte BitComet att funka i mitt vista premium.
Någon annan med samma problem?

Varför envisas med denna klient då den är bannlyst på dom flesta trackers.
Hämta istället hem µTorrent.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in