• 1
  • 2
2006-12-01, 19:18
Medlem
Heinzes avatar
Ja, faktist är det så.

Innan var jag emot alla typer av droger men nyfikenheten fick mig att läsa här och idag ser jag cannabis som alkolhol faktist. Det har aldrig blivit av att jag testat själv men det beror mera på att jag inte vet någon som brukar det och därför vet jag inte hur jag skulle få tag i det.

Däremot har jag blivit ännu mera emot de tyngre drogerna efter att ha läst här inne, herregud vilken skit folk utsätter sig för egentligen! Det där med opiator exempelvis där folk berättar att de inte kan skita och annat... skärp er!
Citera
2006-12-01, 20:26
Medlem
Har alltid haft en öppen och liberal syn gentemot droger.

Jag skulle snarare säga att FB inneburit ett nytt sätt att se på droger.
Det finns många fördommar och fel attityder helt enkelt,och det kan vara skönt att iaf känna en viss sympati från andra i samma sits...

Skulle inte direkt säga att jag tagit tyngre saker,men efter att ha hängt här en tid,så får man iaf en del bra tips om man skulle vilja pröva att "få lite perspektiv" på livet nån gång.
Men grejen är ju att alltid försöka hålla saker o ting på en normal nivå.

Man kan känna sympati och medkänsla med dom andra som går på dom tyngre grejorna.
Men samtidigt det självdestruktiva hos vissa som man skulle hoppas på det bästa för.

Tripprapporterna är ju alltid en rolig läsning annars....dom ger en bra fina tips då o då....o en del inte så bra....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in