Innan jag blev medlem i flashbacks forum (var för ett tag sen, hade en annan användare då) så var jag ganska emot cannabis och trodde att det var farligare än det verkligen var.
Efter läsande i flashback så fick det mig att inse att cannabis är ganska ofarligt jämfört med vad man först trodde. Har även ändrat inställning till andra droger.
Så..... har flashback gjort er liberal till olika droger innan ni blev medlem här?
Flashback har fått mig mer liberal genom att jag blivit skolad och fått reda på saker om droger som jag absolut inte visste förut. Tidigare var man väl sådär lagom hjärntvättad som många andra här i landet.
Flashback har snarare öppnat upp mina ögon för droger. Trodde innan det mesta var mycket skadligare, faktiskt..
Måtte påstå att jag blivit mer liberal, ja. Rökte iofs. innan och hade testat E och diverse, men har nu testat Ännu mer och blivit väl informerad om olika substanser och dess skadeverkan - av just Flashbacks medlemmar.
Var redan liberal. Har dock börjat tröttna på skiten nu, så flashback och dess forum-medlemmar ger mig enbart ökad avsmak och insikt i varför droger endast är för sökande fjollor och psykiskt svaga personer
Ganska.. Jag var redan CB-liberal förstås, men efter lite läsande har jag fått ett sug efter att testa en massa olika droger.. Mest opiater, men även lite hallucinogener... Inga tyngre droger dock...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!