2025-03-15, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neix
För en man i den åldern så är begravning en hyllning till en person som spred mycket glädje själv. Vill gärna att folk ler och skrattar åt allt jag gjort under mitt liv på min begravning. Får gärna vara efterfest också.
Loket ville säkert de som ev. minns honom gör det med ett leende. Vid hans ålder är det heller ingen tragedi gå bort. Starkt och fint att folk orkar le, begravningar är ju ändå ett sista farväl. Men en rödgråten Engberg hade varit överdrivet och kanske lite obehärskat/ovärdigt. Så tycker TS är fel ute här.
Senast redigerad av kringkring 2025-03-15 kl. 01:11. Anledning: Tillägg
Citera
2025-03-15, 01:12
Medlem
CoralinesGhosts avatar
Men vad talar du om, alla ler ju på bilderna. Arvingarna ser särskilt glada ut.
Citera
2025-03-15, 05:44
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Kollade precis igenom bilderna.

Fredrik Belfrage ser ut som att han har kommit över en ring som Gollum tappade en gång i tiden…

För att vara lite mer seriös så är det ju bara Lasse Kroner som inte ler på bild, medans alla andra gör det (eftersom att det är så man gör när man tar bilder 99ggr av 100).

Inget konstigt alls.

Jag håller med. Många "kändisar" har mediavana. Alltså att le är "default" hos dessa människor. Ungefär som hotellpersonal på bättre hotell. Lite påklistrat kanske, men är nog en "arbetsskada".
Citera
2025-03-15, 06:29
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Nej, de flesta ser lite nerslagna ut. Melankoliska.
Men just Engbergs klämkäcka flin har jag svårt för.

Har nån nånsin sett människan allvarlig?
Hur ska man ta nån på allvar som alltid har en mask?
Permanent smile som en jävla pajas eller clown.

Det är ju väldigt dämpat för att vara henne ändå. Du får ju jämföra med hennes range of emoting.
Citera
2025-03-15, 07:40
Medlem
immenhusens avatar
Alla andra (män som kvinnor) i reportaget ler också, och ser minst lika glada ut som LE. Hon ser dessutom mer tagen ut än vad de gör. Har du någon aversion mot just LE?

/AI
Senast redigerad av immenhusen 2025-03-15 kl. 07:44. Anledning: Tillägg.
Citera
2025-03-15, 08:24
Medlem
Finns redan en tråd om Lotta Engberg (FB) Skvaller om Lotta Engberg? (Sammanfogad)
Citera
2025-03-15, 08:24
Medlem
WeWuzKangsNshiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Legenden Loket som är känd i Göteborg för att på 80-90 talet stryka runt i sin bil och ragga på tonårskillar. Det är en jävla legend det. Märkligt att det inte talas mer om det och att det är helt tyst om det.
Musikproducent-juden jag citerar skriver detta och springer sedan snabbt till synagogan och låser in sig på toaletten.
Citera
2025-03-15, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manfalang
Var ju länge sen han dog, varför dröjde begravningen? Han måste ju ha luktat kraftig likdoft vid begravningen.
Kallades ju numera för "liket" Ohlsson.
Citera
2025-03-15, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Lotta Engbergs forserade smilande är det väl ingen som har missat.

Idag deltog hon på Leif Loket Olsons begravning, i reportaget ler hon som om hon varit på dop eller bröllop.

Har hon ingen vett och etikett efter alla dessa år som mediakändis?

Ni får skorlla ner lite
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...des-i-goteborg
Men hon skrattade över att Loket fått glädja människor i många år! Många äldre har längtat efter Bingo programet och köpt lotter och berikat människor så mycket ! Många har inte många att prata med utan sitter och bara längtar efter programmet! Att Loket blev äldre och sjuk och inte orkade längre måste man ta hänsyn till 👍 Det var det Lotta skrattade åt denna lycka han gav !
Vore det bättre att vara ledsen😭 och gråta istället för att visa uppskattning! Kolla på Kroner med flera. Alla hedrade honom utan på ett värdigt sätt genom att berätta roliga händelser ifrån Loket ! ❤️🇸🇪🇸🇪🇸🇪
Citera
2025-03-16, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Kallades ju numera för "liket" Ohlsson.

🥁🥁🥁😁😆 Göööööteboooorg!!😄😁🤣
Citera
2025-04-06, 09:26
Moderator
Carlboms avatar
Tråd infogad.