K595:
Ok, my mistake isf

, har du nån hänvisning som styrker det ni påstår, hade varit intressant att läsa in sig på det lite noggrannare.
Sen ta det lite lugnt, frågan som ställdes, var hur vi i första hand ställde oss till sub/metadon program, där har jag angett var jag står. Att jag tycker olika än er när det gäller utskrivning av heroin och baserar det på andra erfarenheter än ni, få ni liksom respektera, precis som jag får acceptera att ni vill kunna skriva ut heroin. Vi tycker olika om den punkten så är det. Sen när det gäller tyckande och tänkande så försöker jag tydligöra vad jag är mer säker på och vad jag är mindre säker på. Så, fixa en länk så jag får ta del av det positiva i vad ni påstår. De fakta jag tog del av i första hand de från Liverpool visade på en ökning och så var det med det. Nu pratar jag om det försöket som gjordes för ca 10 år sen, det är möjligt att det gjorts nya sen dess.
Och ja, jag håller med dig om att media och rapporter om alternativa försök/syn på missbruksfrågor vinklas väldigt fel här i Sverige.