Citat:
Ursprungligen postat av Dirge
Testar något nytt i kväll !
Brynta kyckling klubbor som får puttra i portvin,gorgonzola,grädde,lite vitlök och en aning grönpeppar och till det hasselback potatis.
Mmm, lite malet paprikapulver på pottisarna, och en lösgjord gorgonzola sås vid sidan om så har du troligen 100% lycka. (Pressad eller "knosad", krossad med lite salt... vitlök i kallsåsen åxå - men man luktar nåt obestämt mellan skosula och fransos efteråt)
Lite grönpeppar i såsen gör nog inte skada heller, möter upp på den smak du eldat upp.
Verkar lite saltsnålt... men det kanske finns där som standard. Jag är saltoholic.