Citat:
Ursprungligen postat av Asgarvar
Omöjligt att förutsäga. Tror det kan vara helt underbart om du ger dig på det hela med självförtroende och utan ånger. Känner du minsta lilla tvivel är det nog bäst att börja med 1 lapp. Det är som sagt lite av ett gamble, men om din setting och dina kamrater är det rätta lär det gå bra. Dock inget jag vill rekommendera!
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Det beror förstås på hur starka dina blotters är samt hur pass redo du är för din tripp. Varför börja med två lappar istället för en, ifall du aldrig har testat förut?
Då kör jag förmodligen på två, har läst ett bra tag om set och setting och bara rent allmänt om syra och är väldigt nyfiken på att testa en psykadelisk drog. Känner verkligen ingen ånger eller tveksamhet, utan ser fram emot att testa och hoppas på en riktigt bra upplevelse. Tänkte köra på två bara för att jag verkligen vill att det ska vara en ordentlig förstatripp.
Det ska även vara bra blotters efter vad jag fått berättat av en väm, och stället och människorna jag kommer vara på kommer vara fantastiskt. Jag överväger att skriva en tripprapport oavsett hur det går och slänga upp här på forumet efteråt, vem vet!