Citat:
Ursprungligen postat av BosseBatong
Vi får väl se!!!! Kan lura vilken människa som helst med mina rådjursögon och charm!!
Nä men allvarligt jag har faktist aldrig varit hos en läkare för något psykistbesvär så jag vet faktist inte hur det går till. Hadde tänkt gå till läkaren på jobbet, har dom på sin dator om jag varit hos nån annan doktor och fått Propovan, Atarax,Lergigan mm ? för då ställer det till problem då jag aldrig varit hos doktorn och då kanske han börjar undrar hur jag kan användt dom pillrerna då. Jag måste ju låta som en som inte använder några droger och det blir lite svårt att förklara då jag fick en massa av en skjuksköterska när jag var på en beroendecentrum.
Men vad kan dom ge mig annars? Senaste 3-4 veckorna så har jag haft kraftiga sömnbesvär och har inte kunnat gå till jobbet och jag har typ försovit mig varje dag. Dom kan väl inte ge mig nåt jag vet inte funkar på mig..?
Visst går det väl att fixa själv men gratis är alltid gott.
För en herrans massa år sen gick jag till en läkare som gav mig Stilnoct, endast 10 tabl. Jag åt upp de och ville ha mer. Fick då Lergigan, som funkde piss. Fick då 100 tabl. Xanor, som jag fortfarande har en massa kvar, vet inte om det var tabletten för mig.
I fredags var jag och sa att jag inte kunde sova, + en massa annat. Fick direkt 30 st Imovane 7,5 mg och 25 st Sobril. Tog några under söndagen, men jag vet väl inte om det hände då mycket jag somnade.
Vet ju inte något om din bakgrund, men jag håller tummarna att du får något som hjälper.