2006-11-28, 13:35
Medlem
styler88s avatar
Hej allihop jag tänker lägga en tatuering inom snar tid, så det jag undrar är om någon känner till ett bra program för att disigna tatueringar. Det skall vara gratis
och lätt att andvända, helst gjort för att skapa tatueringar. Har testat Adobe Illustrater utan framgång, är sugen på http://createatattoo.com/ men vill ej betala för detta.

Så min fråga är känner någon här till ett bra program att att använda sig av utöver http://createatattoo.com/ för det är det enda program jag har hittat så är ämnat för detta.

skule upskattas oerhört och kan tänka mig att många andra FB'are och skulle finna ett sådant programm använbart.
Citera
2006-11-28, 13:48
Medlem
Snilleblixtens avatar
Jag kan rekommendera photoshop. Det kan du ju få tag i gratis lite varsomhelst. Går ju oxå att ladda ner brushes med tribals som du kan mixtra med o massa andra grejer
Citera
2006-11-28, 13:51
Medlem
styler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snilleblixten
Jag kan rekommendera photoshop. Det kan du ju få tag i gratis lite varsomhelst. Går ju oxå att ladda ner brushes med tribals som du kan mixtra med o massa andra grejer

ok var kan man i så falll ladda ner dessa och på talan om expansions finns det någon old english expansion? till tex word.
Citera
2006-11-28, 14:22
Medlem
MisterGGs avatar
Vi prövar att skicka denna till övriga dator och it-diskussioner

/Mod
Citera
2006-11-28, 14:44
Medlem
Z4Ws avatar
man får inte direktlänka på fb men jag kan säga att det finns på www.thepiratebay.org om du söker där.
Citera
2006-11-28, 15:22
Medlem
Knarkads avatar
Jag snickrade ihop min tribal i Illustrator. Enkelt och smidigt. Så jag förstår inte varför det inte fungerade för dig?
Citera
2006-11-28, 20:59
Medlem
styler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkad
Jag snickrade ihop min tribal i Illustrator. Enkelt och smidigt. Så jag förstår inte varför det inte fungerade för dig?

joo det går säkert att fixa till i ps men har inte lyckats något vidare då jag försökt. Och om du nu har lyckats med att snickra ihop något så skulle det upskattas om du kunde tipsa om ngn tuturial eller liknande som lär ut hur man gör.

ps sökte på piratebay men hittade inte något, något tips på sökord man kan använda sig av
Citera
2006-11-29, 07:39
Medlem
Hardtails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styler88
ps sökte på piratebay men hittade inte något, något tips på sökord man kan använda sig av

Adobe Photoshop, Adobe Photoshop CS, Photoshop, Adobe, Photoshop Adobe, Photoshop 8.0 CS, Adobe Photoshop 8.0, Adobe Photoshop 9.0, Adobe Photoshop CS2, Adobe Photoshop CS2 9.0, Adobe Photoshop 7.0 CS2, Adobe Photoshop CS 7.0.

Själv får jag flertalet sidor med träffar om jag bara söker på 'Photoshop', vet inte om du kanske stavat fel?..
Citera
2006-11-29, 09:16
Medlem
kalabalikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardtail
Adobe Photoshop, Adobe Photoshop CS, Photoshop, Adobe, Photoshop Adobe, Photoshop 8.0 CS, Adobe Photoshop 8.0, Adobe Photoshop 9.0, Adobe Photoshop CS2, Adobe Photoshop CS2 9.0, Adobe Photoshop 7.0 CS2, Adobe Photoshop CS 7.0.

Själv får jag flertalet sidor med träffar om jag bara söker på 'Photoshop', vet inte om du kanske stavat fel?..

Jävligt kul!
Till hans försvar måste jag ändå påpeka att TPB:s sökmotor ibland levererar ett "hitttar inga torrents..." fastän det finns och om man försöker efter en stund så hittas dem.
Citera
2006-11-29, 16:58
Medlem
Hardtails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalabaliken
Jävligt kul!
Till hans försvar måste jag ändå påpeka att TPB:s sökmotor ibland levererar ett "hitttar inga torrents..." fastän det finns och om man försöker efter en stund så hittas dem.

Vadå "jävligt kul!"?

Jag gav honom en massa tips på sökningsalternativ, det var ju inget skämt.

Visst kan TPBs sökmotor ge lite konstiga svar ibland, men det är rätt dumt att fråga vad man ska söka på, för TPB har det troligtvis. (iallafall när det gäller så kända saker som PS)
Citera
2006-11-29, 18:52
Medlem
styler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardtail
Vadå "jävligt kul!"?

Jag gav honom en massa tips på sökningsalternativ, det var ju inget skämt.

Visst kan TPBs sökmotor ge lite konstiga svar ibland, men det är rätt dumt att fråga vad man ska söka på, för TPB har det troligtvis. (iallafall när det gäller så kända saker som PS)

tack för alla sök orden och så klart så hade jag hittad photo shop om jag nu letade efter det men faktum är jag var ute efter programmet ifrån createtattoos hemsida och och inte photoshop som jag haft ett bra tag. men som tidigare skrivet så har jag redan försökt med photoshop men inte lyckats så letar nu efter ett programm som är enbart gjort för tattoos och liknande.

så efter mycket sökande på diverse torrent sidor så hittade jag igår ett, om någon är interesserad så skicka ett pm. Mycket tack för all hjälp och sökande är nu över men om någon vet var man kan fixa programmet createtatto säljer ut så hör av er. MVh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in