• 1
  • 2
2006-11-28, 01:50
Medlem
luudvigs avatar
Hejsan.
Som topic lyder, vad ar skillanden pa att ta enbart N2O (= lustgas) och ta det i kombination med CB? Antar att det beror mycket pa person till person men i stora drag. Mer psykadelika over det hela?
Anta att vi forst roker normal dos for en person som inte roker sa javla ofta och sen tar 2-3 patroner efter/under peaken.
Forklara garna, ar sugen pa att prova pa har infor kommande helg!

Over n' out!
Citera
2006-11-28, 02:01
Medlem
bästisweedens avatar
finns det inte ett annat forum där cb o lustgas ska diskuteras? har för mig att de finns massor att läsa om det... kommer inte på¨vilket men något annat underforum här på fb iaf..
Citera
2006-11-28, 02:25
Medlem
TheOrigins avatar
lustgas är som en orgasm

medans lustgas på cannabis är som att trippa på orgasmer
Citera
2006-11-28, 11:36
Medlem
Salmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOrigin
lustgas är som en orgasm

det var rätt bra sagt!

om man är mer än bara lite bäng, speciellt på nått schysst sativa röka kan man komma riktigt långt på gräs å gas, hela mitt synfält brukar täckas av mönster å jag brukar inte ha speciellt bra koll på nånting
när du väl provat kommer du alldrig vilja ta bara gas, blandmisbruk är alltid roligast!
Citera
2006-11-28, 12:36
Medlem
luudvigs avatar
Citat:
lustgas är som en orgasm

Later som att min helg kommer bli mysig dvs.
Citera
2006-11-28, 12:40
Medlem
seloots avatar
Citat:
lustgas är som en orgasm

Inte riktigt som en orgasm om du inte sitter å onanerar under ruset förstås

jo men du får cev's mycket längre på cb, grymt mycket längre... kan vara flera minuter om du är tillräckligt stenad
Citera
2006-11-28, 12:52
Medlem
AnTiVaLs avatar
Ska man dra lustgas tycker jag cb är ett måste, annars ger det mig inte så mkt.
Citera
2006-11-28, 13:49
Medlem
grappens avatar
Lustgas utan CB funkar ju knappt, heh. Inte för att jag testat så många gånger, men det känns faktiskt lite meningslöst utan CB.
Citera
2006-11-28, 14:12
Medlem
luudvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grappen
Lustgas utan CB funkar ju knappt, heh. Inte för att jag testat så många gånger, men det känns faktiskt lite meningslöst utan CB.

Varfor tycker ni det?
Det lar vara ratt mycket underbarare med cb om man inte ens kan tanka sig att ta det enskillt.
Hur mycket tar ni da om ni inte tar cb till? Man far ju en skon effekt av bara 2-3 st, utan cb dvs. Tycker jag.
Citera
2006-11-28, 15:15
Medlem
Har fått OEV's på 3-4 patroner på cb.
Citera
2006-11-28, 15:25
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Om lustgas uppfattas som hackigt och att timeloops är vanliga vid flera patroner (dvs korta njutbara timeloops) Så kommer det i 1000 falt... dina rörelser kommer upprepa sig i oändlighet... fast det egentligen bara är någon sekund.

Tips: Stäng ögonen.. luta dig tillbaka och bara chilla... funkar ALLTID bäst till lustgas... får cevs på 1 patron lustgas... cannabis+lustgas = mkt cev. En del små oev ibland med... mest fraktaler och färger unt flimmer!
Citera
2006-11-28, 15:41
Medlem
Nagaxs avatar
På cannabis kan man bli rätt bäng, på lustgas blir jag iaf helt totalväck. Normalt håller lustgasen i sig i runt 30 sekunder för mig, på cb kan det kännas som den är kvar i 20 minuter. Cb utan lustgas känns nästan waste
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in