2006-11-27, 11:20
Medlem
Ockstaerrs avatar
Hej,

Vi r ngra skott/svenskar som tnkte dra ver till Dublin och fira Saint Patrick's Day nr det r.

Nn som har ngra tidigare erfarenheter av detta? stllen att g p? r det en sn stor och fet jvla fest som det verkar ?

Cheers
Citera
2006-11-27, 12:19
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Hej,

Vi r ngra skott/svenskar som tnkte dra ver till Dublin och fira Saint Patrick's Day nr det r.

Nn som har ngra tidigare erfarenheter av detta? stllen att g p? r det en sn stor och fet jvla fest som det verkar ?

Cheers

Bor nere i Cork sjlv. Hr r det en stor parad osv, sen sups det i massor.
Personligen tycker jag det r fr mycket folk och min stampub blir vertagen av massa folk som ritat sig grna och annat urkl
Citera
2006-12-02, 11:13
Medlem
Patriarch Ks avatar
Woohoo! Vilket datum är St Patrick´s day? Jag och en kompis har också tänkt dra ner dit.

EDIT: Googlade lite och det verkar vara i Mars. Synd att det är just då
Citera
2006-12-02, 20:29
Medlem
kung-eriks avatar
ondigt med ny trd..

ngon som vet skyssta vandrarhem till rimliga priser?. student som jag r s hller inte ekonomin fr lyxhotellen :P

annars r det vl att tokragga p krogen, hamna i fyllecell eller att tlta som gller
Citera
2006-12-04, 01:56
Medlem
seattles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patriarch K
Woohoo! Vilket datum r St Patricks day? Jag och en kompis har ocks tnkt dra ner dit.

EDIT: Googlade lite och det verkar vara i Mars. Synd att det r just d

15 mars r det vl?
Citera
2006-12-04, 15:50
Medlem
kung-eriks avatar
17de mars
Citera
2006-12-04, 18:30
Medlem
Megalomanias avatar
Paddy's day i Dublin ar riktigt kul om man tar det for vad det ar. Ett stort turistjippo dar du traffar pa fler stupfulla amerikaner och dryga britter an irlandare. En stor javla fest ar det allt anda. Alla centrala pubar ar overfulla. Hur mycket folk som helst och alla ar glada och fulla.

Jag var och kollade lite pa paraden ocksa men den var inget sarskilt. Kallt som fan var det att sta ute och stampa.
Citera
2006-12-27, 16:55
Medlem
Lite offtopic men nd.... ngon som vet ngot kul i Stockholm p S:t Patrick's Day ?

Ngon bar med grn bira ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in