Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
... eller är det "papporna"?
Vad jag tycker är lite fascinerande är att hon
får ut 22 papp genom att jobba som "beauty advisor" samt "barnbidrag och lite sånt". Hon borde tvingas betala tillbaka vartenda spänn hon fått i barn- och andra bidrag!
Jag reagerade också på det där med 22 lökar i månaden först, fast med ett barnbidrag på 2000:-, bostadsbidrag samt underhåll för barnen (kan det vara 2500:- per unge) så kanske det stämmer.
Grattis till full pott förresten ChristianX, starkt jobbat.
En annan grej jag reagerade på var SBAB-besöket. Vad jag vet så finns SBAB bara i Karlstad rent fysiskt (jag kan ha fel här), och med tanke på att banktjejen pratade värmländska så undrar jag om de körde ner lilla Carina till Karlstad? Det är iallafall helt uppenbart att Lyxfällan-klienterna får en helt annan uppbackning från banken än vi vanliga dödliga...