2007-12-13, 21:38
  #1105
Medlem
Sillberts avatar
Vad hade hon levt för jetsetliv? Oäkta smycken som presenter och barnens pappa verkade inte betala mer än minimiunderhåll. Låter mera som Märstas jetset än innerstadens....
Citera
2007-12-13, 21:44
  #1106
Medlem
Coss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
... eller är det "papporna"?

Vad jag tycker är lite fascinerande är att hon får ut 22 papp genom att jobba som "beauty advisor" samt "barnbidrag och lite sånt". Hon borde tvingas betala tillbaka vartenda spänn hon fått i barn- och andra bidrag!

Jag reagerade också på det där med 22 lökar i månaden först, fast med ett barnbidrag på 2000:-, bostadsbidrag samt underhåll för barnen (kan det vara 2500:- per unge) så kanske det stämmer.

Grattis till full pott förresten ChristianX, starkt jobbat.

En annan grej jag reagerade på var SBAB-besöket. Vad jag vet så finns SBAB bara i Karlstad rent fysiskt (jag kan ha fel här), och med tanke på att banktjejen pratade värmländska så undrar jag om de körde ner lilla Carina till Karlstad? Det är iallafall helt uppenbart att Lyxfällan-klienterna får en helt annan uppbackning från banken än vi vanliga dödliga...
Citera
2007-12-13, 21:59
  #1107
Medlem
TommyGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av straycat
Vi kör en ny runda nästa program. Såg inte programet, Hur stor var deras skuld från början? Vad såldes?

ja det kan vi göra men reglerna för en öl är ett rejält asgarv,
jag älskar sån humor där typ jetset-tjejen skulle ha köpt bandsåg och mig-svets på kredit


Tillägg: Förresten var inte kvällens avsnitt säsongens sista?
Citera
2007-12-13, 22:01
  #1108
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av straycat
Vi kör en ny runda nästa program. Såg inte programet, Hur stor var deras skuld från början? Vad såldes?

Det här var sista för sässongen.
Citera
2007-12-13, 22:09
  #1109
Medlem
Andremasks avatar
Med tanke på hur många spån det finns ute i vårt avlånga land är det nog inga som helst problem att göra ett till avsnitt!

Undrar bara om det går att toppa tierps-paret?
Citera
2007-12-13, 22:13
  #1110
Medlem
TommyGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andremask
Med tanke på hur många spån det finns ute i vårt avlånga land är det nog inga som helst problem att göra ett till avsnitt!

Undrar bara om det går att toppa tierps-paret?

Tierps-paret var det bästa avsnittet jag sett
Hoppas på en uppföljning där om vad som hände sedan... alltså mer än bara det vi redan vet.
Citera
2007-12-13, 22:17
  #1111
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TommyGBG
Tierps-paret var det bästa avsnittet jag sett
Hoppas på en uppföljning där om vad som hände sedan... alltså mer än bara det vi redan vet.

Ja det skulle vara brutalt kul att få se!

Gissar att snubben flyttat in i sitt gamla pojkrum hos pappsen. Bruttan söker väl tröst lite då och då runt på bygden.
Allt medans snubbens far och farbror får dras med 600.000 spänn i skulder...
Citera
2007-12-13, 22:20
  #1112
Medlem
siarens avatar
Vilken jävla solskenshistoria det sista avsnittet var då
Anledningen till att jag har tittar på programmet har varit av skadeglädjen för fåntrattarna med flera hundratusen kronor hos inkasso.

Tur att hon fick en macbook i alla fall, way to go.
Citera
2007-12-13, 22:23
  #1113
Medlem
5/10 i underhållningsfaktor för dagens avsnitt.
Ganska lyckad brud, målet som tidigare sagts är o fixa en pojkvän med fet inkomst.
Inga betalningsanmärkningar, hon bor i en brf, osv.


Tierpsparet blir nog ganska svårt att slå
Citera
2007-12-13, 22:25
  #1114
Medlem
siarens avatar
Jag har bara kollat på den senaste säsongen. Finns det något annat avsnitt i tidigare säsonger som är i samma klass som Tierpsparet?
Citera
2007-12-13, 22:38
  #1115
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siaren
Jag har bara kollat på den senaste säsongen. Finns det något annat avsnitt i tidigare säsonger som är i samma klass som Tierpsparet?

Det går nog inte att bli värre än dem. En division högre upp och vi börjar snacka Kreuger-kraschen!
Citera
2007-12-13, 22:54
  #1116
Medlem
svempa79s avatar
Charlie sugen?

Jag tycker Charlie ser ut att var fruktansvärt sugen på tjejen i dagens program tyckte mig även se detta beteende i programmet om tjejen som hade köppt sillisar på avbetalning är Charlie programledare för att få ligga eller? någon annan som tycker sig sätt någon tendens av detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in