2013-01-02, 14:24
Medlem
catos avatar
Ojojoj, Vanita, hur grejar hon detta. Kändes som om det var många trådar lösa, hon hade bytt jobb, varför sa dom inte vad hon jobbade med? Var det inte "rumsrent", hon skulle sälja sina kläder, hur gick det.. Nyfiken på vad som hände
Citera
2013-01-02, 14:34
Medlem
GustavoAlmadovars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cato
Ojojoj, Vanita, hur grejar hon detta. Kändes som om det var många trådar lösa, hon hade bytt jobb, varför sa dom inte vad hon jobbade med? Var det inte "rumsrent", hon skulle sälja sina kläder, hur gick det.. Nyfiken på vad som hände

Läs härifrån och framåt. Avsnittet som gick idag är två år gammalt.
Citera
2013-01-02, 14:53
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollepolle
Kärringen är ju sjuk. "ne men det är nog ingen fara jag kommer sova lika bra.."
Syrran ser ju dock riktigt fräsch ut, kunde man inte tro
Senaste episoden? Blev rejält sugen på att se episoden.
Citera
2013-01-02, 21:58
Medlem
Nåt som känns väldigt beklämmande med är att denna tråd har över 800 sidor. Det är en hel massa energi som istället kunde lagts på att tjäna pengar vilket ju är vad programmet förespråkar?

Och när debet och kredit är balanserat vad händer då? Är de stackars idioterna ni tittat på ok då i era ögon?

Jag vet inte men jag tror varenda en av idioterna ni sett är exakt likadana som ni. Fast ni är ju inga idioter förstås och skulle aldrig ställa upp i nåt liknande.
Citera
2013-01-10, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cato

Hon hittade en 6 år äldre Sugar-Daddy som hon bor med på Grev Turegatan 6, Östermalm...

Uggla beskriver sånt där skräp bra --> http://www.youtube.com/watch?v=HlbChCwVL7s
Citera
2013-01-10, 18:53
Medlem
acebaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tweedelidee
Nåt som känns väldigt beklämmande med är att denna tråd har över 800 sidor. Det är en hel massa energi som istället kunde lagts på att tjäna pengar vilket ju är vad programmet förespråkar?

Och när debet och kredit är balanserat vad händer då? Är de stackars idioterna ni tittat på ok då i era ögon?

Jag vet inte men jag tror varenda en av idioterna ni sett är exakt likadana som ni. Fast ni är ju inga idioter förstås och skulle aldrig ställa upp i nåt liknande.

Ähh kom igen, 800 kvalitetssidor tycker jag nog! Dessutom sitter jag på jobbet just nu och drar in runt 200 spänn i timmen så känns helt ok :-)
Citera
2013-01-10, 19:59
Moderator
v50s avatar
Är det en ny säsong som börjar nu kl 20.00 eller är det repriser som sänds?
Citera
2013-01-10, 20:01
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Är det en ny säsong som börjar nu kl 20.00 eller är det repriser som sänds?

Ny säsong
Citera
Medlem
det ska vara nya avsnitt om jag förstått rätt.
Citera
Medlem
SithBoboSiths avatar
"Anna-Karin är en extremt bra säljare, och Thomas äter upp all mat" såg det ut som när dom kom och gick.

Blir nog ett bra avsnitt, tjutandet har börjat redan innan rosa mannen gjort entre.
Citera
2013-01-10, 20:02
Medlem
Trumpeters avatar
SMS-lån för att åka på Ålandskryssning och till Ullared. Luktar WT.
Citera
2013-01-10, 20:02
Medlem
Min brors kusins avatar
Ser ut som ett bra premiäravsnitt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in