2011-10-14, 11:46
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av souvlaki6
Kan man heta Ace? Svart att fa jobb pa annat an Samhall, tanker jag.
Det är med sorg i rösten jag säger att ja - det förekommer (jag har sett en med egna ögon, gissa vad en av hans bröder heter? Äsch, frågan är för lätt...)

För övrigt håller jag med Zeds. Det finns inte så överdrivet mycket attraktivt med en WT som fortfarande inte växt ur babyhullet, har några "smärre" kromosomdeficienser och sminkar sig som clownen Manne.
Citera
2011-10-14, 11:47
Medlem
rebocadors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeds
Förstår inte hur ni kan säga att hon var snygg, spana in mascaraklumparna

Nej, det var inte fräscht. Verkar som om en tub mascara/dag går åt. Lågt räknat på budgetmärke: 150 x 30 = 4500 som ska in netto i månaden.

Vad var det för "skola" hon pratade om? (den som hindrade henne från att provjobba några timmar en helg hos restaurangmannen som såg ut som en seriemördare) Var det komvux där hon läste upp betygen för att kunna bli servitris i Thailand?

Killen var f.ö. riktigt obehaglig, en typisk sån som tror att han är sååå hot, men han verkade bara efterbliven, som Kalmar2004 säger.
Citera
2011-10-14, 12:21
Medlem
Varför är det bara efterblivna idioter som är med i programmet? Kan det inte vara med folk som verkligen förtjänar hjälp som typ har kommit i knipa på grund av otur, olycka eller liknande.
Citera
2011-10-14, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ainatar
Varför är det bara efterblivna idioter som är med i programmet? Kan det inte vara med folk som verkligen förtjänar hjälp som typ har kommit i knipa på grund av otur, olycka eller liknande.

Tror tyvärr inte det ger så mycket tittare, folk vill se dumma idioter som inte klarar av att förstå att man ska ha mer pengar in på kontot än vad som går ut.
Citera
2011-10-14, 14:50
Medlem
Micke är en jävligt trevlig kille. Har jobbat med honom och han är hur snäll och duktig sprängare som helst.
Att han hade ekonomiska bekymmer hade jag ingen aning om. Men dom har ju förhoppningsvis ordnat upp sig nu.
Citera
2011-10-14, 16:45
Medlem
VanitaToftbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Mojo Risin'
Det är med sorg i rösten jag säger att ja - det förekommer (jag har sett en med egna ögon, gissa vad en av hans bröder heter? Äsch, frågan är för lätt...)

Snälla snälla, inte Gene va?

OnT Jag får väl titta på reprisen nu när jag börjar landa efter Boråsdramat.
Citera
2011-10-15, 16:47
Medlem
pajkastarns avatar
Har sett några minuter av senaste avnittet på Tv3 Play. Fan vad blåst killen verkar vara. Men han hade en snygg tjej.
Citera
2011-10-15, 21:15
Medlem
Kapten Kagges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ainatar

Detta har redan avhandlats ett antal gånger i tråden. Programmet handlar om idioter som spenderar som om det inte fanns en morgondag och sätter sig själva i ekonomisk knipa för att de lever över sina tillgångar, därav namnet Lyxfällan. Det program du beskriver kan säkert hitta sin publik, men det är inte samma sak som Lyxfällan.
Citera
2011-10-15, 23:01
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickanflickan
Jag känner igen tjejen. Har hon varit med i något annat tv-program eller? Någon som vet?

Jag tror det bara är det att hon ser ut som tusentals andra tjejer i sin ålder, och sminkar sig likadant som dessa, som gör att hon verkar bekant.
Citera
2011-10-15, 23:03
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Det här kändes som ett "onödigt" avsnitt. Killen tjänade bra, hade låg hyra. Dra ner lite på krogbesöken så går han runt. Var väl inget större fel på varken han eller tjejen, visst dom var jäkligt omogna, men dom var ju inte så gamla heller. Mognad kommer ju med åldern så förhoppningsvis så blir det lite skärpning i framtiden.
Citera
2011-10-16, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Det här kändes som ett "onödigt" avsnitt. Killen tjänade bra, hade låg hyra. Dra ner lite på krogbesöken så går han runt. Var väl inget större fel på varken han eller tjejen, visst dom var jäkligt omogna, men dom var ju inte så gamla heller. Mognad kommer ju med åldern så förhoppningsvis så blir det lite skärpning i framtiden.

ja, killen var ju bara 30

Edit: måste ha blandat ihop lyxfällan med något annat, Micke är tydligen 24.
Senast redigerad av bradstronger 2011-10-16 kl. 09:54.
Citera
2011-10-16, 16:01
Medlem
Scallions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan

Håller med. Det visade ju sig även i den nya budgettavlan där de kunde lägga 4500 kr på sparande vilket tydligen var det mesta någonsin i programmet. Allt handlade om att de gjorde omogna prioriteringar. Och visst var de unga, men hur man inte kan förstå att man bör betala av skulder hos kronofogden istället för att lägga 9500 kr i månaden på en pizzeria ( ) övergår mitt förstånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in