2011-03-18, 11:20
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
WTF 10 redbull hur helvete klarar kroppen av det om dagen.

Ar inte en redbull lika med 5koppar kaffe`?

Svårt att tro, känner knappt av en redbull vs 1-2 koppar kaffe. Tror snarare det är sockret i skitet och taurin man blir lite pigg av.
Citera
2011-03-18, 15:16
Medlem
Citat:
WTF 10 redbull hur helvete klarar kroppen av det om dagen.

Ar inte en redbull lika med 5koppar kaffe`?

En redbull motsvarar typ en kopp kaffe. Dock ar jag mer imponerad av hur javla mycket socker han trycker i sig i form av dessa "energiDrycker"
Citera
2011-03-18, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tedurur
En redbull motsvarar typ en kopp kaffe. Dock ar jag mer imponerad av hur javla mycket socker han trycker i sig i form av dessa "energiDrycker"

Sjukt endå och då har jag själv vart lite beroende RB men drack ca 1-2 om dagen och tyckte det var mycket och tröttna tillslut.
Som mest drack jag väl 8-10 nån gång när jag var desperat och va tvungen att hålla mig vaken.
Det var helt sjukt för mycket så för mig är det helt obegripligt att han kan hålla det tempot en längre tid.

Hans sömn måste vara fucked up med all socker som han trycker sig och han verkar fortfarande hyffsad smal konstigt nog.

Tycker det är märkligt att alla dessa bara kan sluta helt tvärt med sina beroende i lyxfällan.
Det funkar inte så verkligheten.
Citera
2011-03-18, 18:04
Medlem
RagGAnoFs avatar
Citat:
Sjukt endå och då har jag själv vart lite beroende RB men drack ca 1-2 om dagen och tyckte det var mycket och tröttna tillslut.
Som mest drack jag väl 8-10 nån gång när jag var desperat och va tvungen att hålla mig vaken.
Det var helt sjukt för mycket så för mig är det helt obegripligt att han kan hålla det tempot en längre tid.

Hans sömn måste vara fucked up med all socker som han trycker sig och han verkar fortfarande hyffsad smal konstigt nog.

Tycker det är märkligt att alla dessa bara kan sluta helt tvärt med sina beroende i lyxfällan.

Han jobbade vell som ställningsbyggare? hyffsat fysiskt tungt arbete.
Citera
2011-03-18, 20:58
Medlem
wonderlands avatar
Citat:

Tv brukar ha den effekten på folk Nej men de flesta faller nog tillbaks som brukar vara det vanliga.
Citera
2011-03-18, 21:34
Medlem
Smurfkonto2010s avatar
Patrick borde reklamera sitt godkända betyg i matte:

- Hur mycket Red Bull dricker du i månaden?
- Ja, det blir väl 4-8 om dagen.
- Vad kostar en sådan?
- 16 kr.
- Jaha, det blir ju 6.000 i månaden!

Enligt min miniräknare blir det 8 x 16 x 30 = 3.840 kr.

Så 3.840 = 6.000 i Patricks värld?
Citera
2011-03-18, 23:55
Medlem
freigangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Tv brukar ha den effekten på folk Nej men de flesta faller nog tillbaks som brukar vara det vanliga.

Håller med, är nog inte så svårt när tv är där, men sen? Killen som var med i detta avsnittet hade ju dessutom riktiga missbrukstendenser på tobak, Redbull och spel, så jag hoppas att hans terapi hjälper annars faller han nog lätt tillbaka.

Citat:
Ursprungligen postat av Smurfkonto2010
Patrick borde reklamera sitt godkända betyg i matte:

- Hur mycket Red Bull dricker du i månaden?
- Ja, det blir väl 4-8 om dagen.
- Vad kostar en sådan?
- 16 kr.
- Jaha, det blir ju 6.000 i månaden!

Enligt min miniräknare blir det 8 x 16 x 30 = 3.840 kr.

Så 3.840 = 6.000 i Patricks värld?

I början säger han själv att han snittar 8 om dagen för 16-23kr:
23*8*(365/12) = 5596.67 avrundat blir det 6000kr
Senare i programmet när lastbilen kommer påstår dom att det är 10 burkar om dagen för snittet 20kr:
20*10*365 = 73000 stämmer med lyxfällans egna skylt
73000 / 12 = 6083.33kr

Hans siffror stämmer om man tar maxbeloppen, men man får väll hoppas att killen hade vett nog att köpa billigare storpack/köpte på nätet.

Har druckit ett gäng öl och glas vin ikväll så jag hoppas jag räknat rätt.
Citera
2011-03-19, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tedurur

17 rotfyllningar i käften innan han fyller 30..... ?

Det bli dyrt och det gör ont
Citera
2011-03-19, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tirfing1
17 rotfyllningar i käften innan han fyller 30..... ?

Det bli dyrt och det gör ont

haha!
Citera
2011-03-20, 17:42
Bannlyst
Tycker det är intressant när folk säger "haha lägga 500k på en volvo" etc. Av ren nyfikenhet, vilket bilmärke skulle vara värt att lägga 500k på?
Citera
2011-03-20, 20:35
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eindpeng
Tycker det är intressant när folk säger "haha lägga 500k på en volvo" etc. Av ren nyfikenhet, vilket bilmärke skulle vara värt att lägga 500k på?

Om bilen fortfarande hade varit utställningskick hadedet väl inte varit så farligt men han hade ju rivit ner den så att den inte var värd speciellt mycket och det skulle ju krävas en hel del pengar får att få ordning på den igen, det var väl mest det som var så idiotiskt
Citera
2011-03-23, 13:53
Avstängd
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eindpeng

Hmm jag är ju ingen bilfanatiker men en ny VW CC eller vad den heter...Den bilen tkr jag är snygg iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in