Vad har dom lagt pengarna på? Antingen missade jag det eller så har dom inte visat det...
Tror inte dem har gett någon hel förklaring på det. Visst, det går lite väl mycket pengar på mat och övrigt skräp. Men det får man knappast 135 anmärkningar på. Hemmet var ju knappast överfullt på dyra möbler eller så.
Nu när de börjar snacka om huset, har det någon gång varit så att deltagarna i programmet har fått flytta? Har sett alla men kommer inte på något sådant falls alls.
EDIT: Glömde FBs standardkommentar om programmet: Kvinnan i programmet är en fet kossa.
Nu när de börjar snacka om huset, har det någon gång varit så att deltagarna i programmet har fått flytta? Har sett alla men kommer inte på något sådant falls alls.
Det unga Tierpsparet fick flytta.
Sen tror jag det var något par till som gjorde det men det var inget direkt krav från programledarna.
Det kanske skrivs varje gång, men det här var den värsta situation jag sett.
Ok, de var inte de mest korkade, blondinen förrförra gången tog nog guldet i den kategorin, men i andra avsnitt så har fogden "snart knackat på dörren" - här är det ett faktum. Utmätning på lönen, frågan är om de kommer att ansöka om skuldsanering?
EDIT: Glömde FBs standardkommentar om programmet: Kvinnan i programmet är en fet kossa.
Så, då var det ur systemet.
Det va väl dom två snorungarna med Jack Russeln som fick flytta till nån liten etta